Cam la fel și-un pic diferiti


 M-am abandonat curajos sub umbra propriei mele psihologii si-a propriei mele dorinte.

 Dorintele ne sunt comune dar modul cum le obtinem difera. Am conceput impreuna un desen, la care am muncit impreuna in tot acest timp. Eu am desenat un copac mai mare, Tu ai desenat un copac mai mic. Eu am desenat o floare , Tu ai desenat un strop de apa. Am desenat impreuna cerul si eu l-am facut albastru, un albastru viu, deschis si tu l-ai patat, l-ai patat cu un nor gri si plin de apa. Floarea mea era frumoasa, a ta era mortuara, alba si plina de ghimpi ce mirosea a cosciug.

 Am vrut sa desenez o inima si tu ai strapuns-o c-o sageata, din care curgea sange si viata. Am desenat o cupa de sampanie in care tu ai turnat venin, si eu am completat paharul cu sampanie ca gustul sa fie sublim.

Impreuna am desenat doar soarele care acum ne apartine, fiecare raza a fost pusa de catre noi doi, fiecare strop de caldura e un fior de iubire din inimile noastre.

 Mi-ai spus apoi ca norul de pe cerul albastru desenat de mine, este vital si fara de el, floarea mea nu poate supravietui. Mi-ai spus ca viata e plina de frumos dar si de ghimpi si toate la un loc noi le vom face cu soare si lumina.

Si toate aste asa vor fi atunci cand impreuna noi vom fi cu floarea vietii stransa-n mana.

Iubirea-i ghimpi si plina de sudoare,
Doar sufletu-i curat si chiar daca il doare,
In asteptarea Ta in lumea trecatoare
Nu vom mai fi deloc, o Ea si-un Oarecare.

Si din iubire ne ridicam spre zare.
Aici, acum, in anotimpul care ....
Cu-atata dor il asteptam sa vina,
Asa cum eu acum, te cred divina.
4 You !

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare