Sa construim Iubirea !



Sa construim iubirea !

Nu de putine ori mi-a fost dat sa traiesc lectii de morala ,polemici,despre ceea ce inseamna pentru noi IUBIREA.

IUBÍRE, iubiri, s. f. Faptul de a (se) iubi; sentiment de dragoste pentru o persoană de sex opus; relații de dragoste; amor, iubit1. ♦ Sentiment de afecțiune (și admirație) pentru cineva sau ceva. – V. iubi.
-amor, dragoste, (înv. și reg.) iboste, (înv.) libov. (~ dintre doi tineri.)
- a avea relații sexuale cu o persoană de sex opus
- a trata cu un deosebit atasament sufletesc.
- a (se) îndrăgi, a (se) plăcea, (înv.) a (se) libovi a se drăgosti.
-IUBÍ vb. v. dori, jindui, pofti, râvni, voi, vrea.

Pentru a-mi limpezii gandul ,mi-am scos cateva explicatii din sfantul DEX ,sa ma lamureasca si pe mine cineva ,, ad litteram`` ce inseamna acest cuvant Iubire.

M-am incurcat si mai tare. Iubirea inseamna totul ,si la propriu si la figurat.
.Iubire = sentiment de dragoste/afectiune/admiratie/apreciere ,sau :a dori/jindui/pofti/vrea,sau ...ceva si mai si :relatii sexuale/amor....

Bun. Pana aici e clar,sau NU !

Acum urmeaza sa ne adresam cuiva :mamei,iubitei,colegei,prietenei,vecinei noastre cu acest cuvant :iubire/iubirea.

Interlocutorul acestei conversatii, ce sens da cuvantului ,,magic`` iubire ? Ce inseamna pentru el/ea iubirea sau ce percepe el cand spun Te iubesc/ Va iubim...

Cineva drag mie mi-a spus asa: Iubirea este ca si-o constructie,ca o casa pe care noi o proiectam,noi o si construim.

Casuta noastra,adica iubirea este formata din temelie si 4 ziduri: 1. incredere 2. respect 3. alianta. 4. armonie

Doar cand indeplinim,doar atunci cand reusim sa construim toate cele 4 ziduri putem spune ca am construit IUBIREA.

Ar mai fi ceva de adaugat,ceva fff important. Baza,fundatia acestei casute numite IUBIRE ,se numeste SACRIFICIU !

P.S. Nu va jucati cu acest cuvant ,,Te iubesc`` daca nu e spus din inima se poate intoarce impotriva voastra,la randul tau,cineva o sa-ti spuna ,,Te iubesc`` chiar daca nu este adevarat.

Iubirea inseamna sacrificiu !


``In momentul in care iubesti incetezi sa existi,exista doar celalalt.'' M.Marta.

Comentarii

Postări populare