Sarbatoarea Castanelor -2011


La multi ani !

La multi ani Baia Mare!

In acest weekend ,frumosul oras-municipiu Baia Mare,capitala traditionalistului nostru judet Maramures,se afla in zile de sarbatoare.

Sub titlul ,,Sarbatoarea Castanelor`` , cu surle si trambite,orasul imbracat in haina de sarbatoare isi serbeaza a XIX-a editie,sarbatoare initiata de ex. primarul Cristian Anghel.
O sarbatoare reprezentativa,frumoasa,incununata de evenimente cultural-artistice,sportive,muzicale,comerciale...tot tacamul unei sarbatori cum se cuvinte.
Am tras o raita, sa-mi serbez si eu cea de-a doua ,,casa`` .Impresiile sunt pozitive.

Cristian Chereches,proaspat pus in functia de primar al orasului Baia Mare,a organizat foarte bine sarbatoarea,a comasat amplasarea scenelor si a sarbatorii propriu zise,strategic.
Doua scene impartite de muzica si public cu gusturi diferite,bunuri de larg consum intr-o hala mare,expozitia de produse artizanale in alta sala. Si uite asa s-a mai eliberat aglomeratia de pe trotuare.
Se simte organizare de primar tanar.

In prima seara am fost la concertele: Ana Lesko,Stefan Banica Jr. si Holograf. Muzica live intotdeauna invinge si e e placul meu si a celor 30.000 de baimareni adunati in fata scenei. Ana Lesko nu tare are treaba cu muzica live,nu o incadram aici, dar incepand de la Banica si nu mai zic de Bitman,muzica si-a aratat adevarata sa valoare.Muzica de calitate,voci puternice.

In cea de-a doua zi de sarbatoare,am participat la un eveniment inedit. Un concert de opera. Si ce a ma fost inedit in cea de-a doua seara,m-am oprit la standul cramei Recas,am baut doua pahare de must alb,pfoaii ce buchet,ce bun must,limpede si aromat. Am vrut sa trec pe vin cald si ce specialitati mai aveau,eram cu masina si nici pe cine sa ma sprijin nu aveam langa mine.

Nu am spus nimic de castanele prajite. Yammiiii,delicioase.

La multi ani,drag oras Baia Mare.

Comentarii

Postări populare