Eu & Ea


De cate ori v-ati sacrificat din timpul vostru pretios,din viata asta scurta,pentru a sta si medita sau chiar asterne pe o foaie,ganduri despre persoanele dragi voua ?

Despre mine,sincer va spun,parol, in fiecare seara inainte sa-mi astern somnul dulce,imi petrec o buna parte traind si retraind clipe minunate ,petrecute alaturi de cei dragi. Fie ei parinti,colegi,vecini,neamuri...adica cei cu care imi duc veacul de zi cu zi,fie cu persoane ,care din pacate nu le cunosc personal,fie ca sunt vedete TV,fie actori,fie cantareti,dar..nu in ultimul rand persoane cu care mai schimb un gand in fata calculatorului.

Si aici ma refer la o persoana speciala,minunata,pura...,o persoana prin care prezenta ma farmeca,imi topeste inima,imi face sufletul sa vibreze de bucurie,vocea ei care imi da fiori calzi in trup si care pur si simplu imi face pielea de gaina cand intru in conversatie cu ea. Probabil Ea stie asta si cred ca nu-si da seama de acest efect.

Voua vi se intampla ? E un sentiment de neimaginat,greu de descris, dar cu o patrundere sufletesca profunda. Aceste randuri sunt dedicate Ei,acelei persoane atat de draga mie.
Nopti intregi mi-am pus capul in perna si am inceput sa ma gandesc de unde vine aceste fenomen,cum comunica sufletele noastre,gandurile noastre, cu acele persoane atat de dragi noua. Pentru ca ceea ce simt nu este ,,comandat`` de mine,de mintea mea, este un mecanism uman in care inima transmite sufletului acel sentiment divin iar mintea noastra percepe informatia transmisa de suflet, care parca vrea sa alerge spre sufletul nostru pereche. Este un mecanism care functioneaza invers fenomenului ,,mama, ce tare-i tipa``,informatie care de la nivel ocular,informatia este transmisa in creier(sau poate nu,depinde care ce are in cap) si apoi merge mai departe,la unii barbati informatia coboara mult prea jos si e chiar vizibila (ras) .

Acest sentiment l-am captat cam de 2 ani si inca il pastrez cu aceeasi intensitate. Stiu ca ce e venit din suflet nu piere.

E ceva minunat,imi doresc sa simtiti si voi ce simt si eu cand scriu aceste randuri.Si nu doar pentru o persoana,pentru toate cele care merita.

Nu uitati,sa va iubiti cu adevarat.

Comentarii

Postări populare