Candy

   Si daca totusi pleci...

Si daca totusi pleci,nu uita, nu uita sa-mi oferi ceva bun,ceva dulce de ramas bun.

  Pot sa traiesc fara tine,pot sa traiesc fara voi. Pot sa-mi traiesc viata  doar inspirand mirosul de Ariel din haine si lenjerie.  

 Imi lipsesti mult, dar in acelasi timp ma bucur de linistea din sufletul meu,linistea din casa mea.

 Ai murit in mine si in acelasi  timp a renascut pacea interioara si-a pogorat spre mine o liniste care-ti  striga mereu numele tau.

    Si daca totusi  pleci...

 Sa te intorci in vise,sa te intorci si sa-mi disturbi linistea,sa-mi razbati inima si sa te plimbi prin vene s-apoi sa-mi inunzi creierul cu  vocea ta .

 Si daca pleci,tu nu pleca,in inima mea vei fii a mea.
                  
                             Si daca pleci ...nu uita si-mi da... (ceva)  din  ignoranta ta.



Comentarii

Postări populare