01.06.2013







        Si m-am nascut din nou.

  Daca tot ma comport ca un copil, daca tot imi plac copiii si copilaria, astazi, 1 Iunie, am primit un cadou frumos, cel mai frumos cadou primit vreodata,  un cadou special.

 Astazi am primit in dar o cheie.

 De ce o cheie si ce semnifica ea. Acesta ,,cheie`` , este cheia inimii Ei, acesta cheie  deschide drumul spre o viata noua alaturi de Ea . Adio singuratate, adio suferinta, adio asteptare.

 Visul meu s-a implinit, cerul vietii acum mi-e senin si din seninatatea cerului nou, a rasarit iubirea mea mult asteptata. Am asteptat aceasta clipa cu atata ardoare, tanjeam dupa ea.

 Lunga a fost asteptarea, dar meritata. Va povesteam in postarile anterioare ca daca in viata urmezi un singur drum, si-l urmezi cu credinta, daca din destinatie iti faci un tel in viata, vei ajunge la destinatie negresit. Fie drumul presarat cu flori, fie presarat cu greutati sau gropi daca strabate nordul Romaniei, tot ajungi la destinatie si ajungi sa gusti din fructul succesului  tau.

Cu cat drumul e mai lung, cu cat obstacolele sunt mai multe, cu cat continui sa urmezi acel drum si sa crezi in el ,  cu atat succesul este  mai meritat si dulcele gust al reusitei iti strabate sufletul si ti-l umple de bucurie.

Astazi mi-am trecut in agenda inca un vis implinit. Inca un vis in care am crezut cu tarie si l-am urmat mereu.

 Acum am curajul sa-mi urmez cele mai frumoase si marete vise, sa le transform in dorinte, sa cred cu tarie in ele si sa-mi fie credinta vietii, sa fac tel din ele si sa astept implinirea lor. Va zic ca nu e usor, dar este atat de placut cand vezi cum esti rasplatit pentru credinta ta. Este asa placut sa vezi ca rodul muncii tale este rasplatit pe masura eforturilor tale. Nimic in viata asta nu se obtine nemeritat. Nimic nu cade din cer si daca cade nu cade intamplator si nu cade in poalele celui care nu si-a dorit sa fie lovit de succes.

Visul de care va povesteam mi-a fost implinit de Ea si pentru Ea  o sa-mi continui visul mai departe pana ce voi reusi sa-i indeplinesc si eu visul, la randul meu.

Sunt foarte foarte fericit.

 Niciodata nu mi-a fost atat de greu  sa-mi exprim sentimentele ca si acum. Mi-e sufletul plin de bucurie dar nu mai am putere in degete, imi tremura. Sunt cuprins de iubire, sunt invaluit de speranta si de zilele frumoase ce vor urma. Visul meu a primit viata, dorinta sufletului meu a avut ecou pana in inaltul cerurilor si  rugaciunile mi-au fost ascultate.

Nu stiu ce urmeaza, pentru ca  ce  urmeaza  e atat de frumos incat nici in  vis nu poti visa ceva atat de frumos. Ma asteapta o viata plina de iubire si in sfarsit o iubire reala, asa cum mi-am dorit.

 E locul unde visele prin aripi, e locul unde poti sa iubesti fara limita si sa te exprimi cum vrei tu, fara constrangeri. Ma asteapta o viata in care pot sa intru gol, fara nimic pe mine, fara nimic material si fara temeri.

E locul in care poti sa visezi si sa gusti iubirea din plin. E locul in care daca iubesti, traiesti pentru eternitate.

  V-ati imaginat vreodata sa gasiti o persoana si sa va faceti o viata in jurul ei , o viata cladita pe o fundatie solida  numita SUFLET BUN. V-ati gandit vreodata ca pentru a cladi o iubire temeinica, aveti nevoie ca zidurile ei sa fie cladite cu INCREDERE ? Credeti ca ati terminat constructia fara sa  acoperiti peretii cu RABDARE ? Si daca credeti ca e gata totul sa nu uitati de acoperisul facut din IUBIRE MULTA. Apoi puteti sa numiti constructia INTELEGERE  si sa-i dati un numar, ca de exemplu RESPECT.

 Doar cand toate acestea au fost respectate cu strictete va puteti muta alaturi de persoana iubita si sa formati o familie. Cand una din aceste virtuti mai sus amintite dispare, tot ce ati construit se naruie, si se transforma in nisip care apoi se spulbera in vant incat nici amintirile nu mai raman si stiu ca in sufletul vostru bun nu va doriti acest lucru.

  Asa cum orice constructie are nevoie sa fie intretinuta si renovata frecvent, asa si intr-o relatie trebuie mereu sa intaresti Increderea in persoana iubita. Trebuie sa ai Rabdare  cu ea, sa-i acorzi Respectul  cuvenit.      Trebuie sa locuiesti in relatie hranit de un Suflet bun  si  sa-i oferi MULTA MULTA IUBIRE.

Sunt extrem de fericit.

Iubirea-i ghimpi si plina de sudoare,
Doar sufletu-i curat si chiar daca il doare,
In asteptarea Ta in lumea trecatoare,
Nu vom mai fii deloc, o Ea si-in Oarecare.

Si din iubire ne ridicam spre zare.
Aici , acum, in anotimpul care ...
Cu-atata dor il asteptam sa vina,
Asa cum eu acum, te cred divina.

4 You , My love !



Ti-o mai amintesti..... ?



Comentarii

Postări populare