Desavarseste-te !



       Dorinta de-a fii mai bun, de-a avea cea mai frumoasa viata si de-ati atinge cele mai inimaginabile vise, o cunosti doar prin auto-desavarsire.

       Egocentrismul sau egoismul personal este cea mai mare piedica in desavarsire, este cel mai aprig viciu in calea fericirii.

   Nu, nu poti fii bun pentru tine daca nu esti bun pentru cei din jurul tau si nu poti obtine si gusta din binele oamenilor daca nu-ti dedici in primul rand binele tau, cu toata fiinta ta.

   Daruirea insasi este raspunsul pentru toate visele neatinse, pentru toate iubirile stinse inainte de vreme. Nu a fost suficienta !

   Desavarsirea nu e despre cum arati, nu e despre cum te imbraci, nu este despre tine, nu in tine trebuie sa te desavarsesti. Desavarseste-ti faptele tale si dedica-le celor dragi tie si in special jumatatii tale.

   Desavarsirea e un sacrificiu personal, unul suprem si-l realizezi atunci cand iti pui propria persoana pe loc secund si te dedici intru-totul celuilalt.

                        Primesti daruind !

      Merita ? 

   DA MERITA !

  Merita pentru ca in tot ceea ce faci trebuie sa pui suflet la fel cum astepti sa simti sufletul cald si bun in oamenii din jurul tau.

          Daruieste ce vrei sa primesti, ce vrei pentru tine !

  Nu e suficient doar sa-ti doresti, doar sa gandesti pozitiv, trebuie in primul rand sa vezi in persoana de langa tine propria-ti persoana, trebuie sa te daruiesti tie prin acele persoane.

  Nu regreta nimic din daruirea ta, ridic-o pe cele mai inalte culmi, fa-o la superlativ. Aceasta sa-ti fie desavarsirea.

  Si daca nu poti face de unul singur, cheama-ti un ajutor, faceti asta impreuna. Desavarsirea poate fii atat personala cat si de cuplu prin actiunile ce se intreprind intr-o relatie.

  Admir oamenii care nu-si urmaresc succesul personal ci succesul actiunilor lor pentru ceva frumos. Admir oamenii care se daruiesc pana la ultima rasuflare pentru fericirea semenilor lui.

   Mi-am propus sa fac toate astea pentru tine, sa-mi gasesc apogeul in fericirea ta, in zambetele tale pentru ca fericirea mea se masoara in clipele tale de bucurie, in piruetele tale vesele.
  


   Mi-am propus sa ma privesc mereu prin ochii tai si sa-ti daruiesc tot ce mi-am dorit eu vreodata, fericirea.

   Personal mi-am propus sa-mi gasesc desavarsirea in iubire. Aici vreau sa cunosc viata si fericirea la superlativ, alaturi de tine, totul. Nimic nu e mai frumos decat sa traiesti cu acest gand in suflet si realizarea acestui vis maret iti aduce cele mai mari satisfactii sufletesti. Cand toata lumea isi masoara realizarile in lucruri materiale,  eu imi voi masura realizarile in toate florile ce ti le daruiesc din suflet, in toate zambetele si momentele petrecute alaturi de tine pentru ca tu esti casa mea, tu esti caldura sufletului  meu si tot ce-i mai frumos pe acest pamant. Pentru toate astea iti spun Te Iubesc, si vreau sa-mi gasesc desavarsirea in fericirea din sufletul tau.

  Atunci cand omul realizeaza ca nu lucrurile materiale sunt importante pe acest pamant, ca nu ele trebuie sa-ti fie meritul pe acest pamant, si este dedicat doar celor sufletesti, acel om si-a castigat desavarsirea. E marele nostru secret, este mesajul transmis de parinti, de cele spirituale si din pacate multi oameni fac ureche suta si intorc spatele indreptandu-si  viata spre truda materiala, atat de nociva sufletului nostru.

  Acestea fiind spuse va doresc multa fericire si iubire si va spun ca acestea sunt lucrurile in care trebuie sa va auto-depasiti.  

  Va doresc sa aveti in suflet o dragoste la fel de mare ca si a mea, sa iubiti si sa fiti iubiti la fel de mult ca si mine si sa multumiti persoanelor bune din viata voastra asa cum fac si eu.

  
  Va doresc in primul rand ca visele voastre sa prinda aripi si ce e mai important, ca visele voastre sa poarte un nume. 
                                        

                                                 Pentru visul meu implinit, pentru desavarsirea mea,  cu drag si dragoste pentru tine.

                                                                                                            10.03.2014



   


  

Comentarii

Postări populare