Erou, pentru o zi !



    
      
      Numarand zilele scurse si cele ramase, masurand pasii facuti prin viata si cei care urmeaza sa-i fac, singurul regret ramas e acela ca nu am fost niciodata un erou.

      Nu mi-a dorit sa calc pe nimeni in picioare, nu am setea de-a ucide, nu vreau fapte eroice patate cu sange, am vrut-vreau si voi vrea in continuare sa fiu un erou, eroul din inima Ei.

      

   Imi doresc sa fiu si sa raman eroul sufletului Ei, sa fie eroina mea, sa-i port iubirea eroica in suflet pentru ca acum, iubirea e ceea ce transforma sacrificiul uman in ceva atat de frumos si placut.

 Am vrut sa zbor si nu, nu am reusit, nici prin forte proprii si nici purtat de-un Wizz roz cu aripi si dâra alba in urma lui.
 Am vrut sa fac bungee jumping si singurul elastic de care am atarnat vreodata a fost cel din pantalonul care ma cuprindea.
 Am vrut sa fac o calatorie cu trenul, neaparat un CFR, sa simt miros de şine, sa stau atarnat pe geam si sa ma uit in zare.
 Am vrut sa pedalez stingher, alaturi de Ea, prin orase noi vazute si poteci pietruite, in nestire si fara o destinatie anume.
 Am vrut sa fotografiez fiecare zi petrecuta alaturi de Ea, pentru ca fiecare zi este una speciala, este un eveniment, o sarbatoare. Sa-i captez fiecare zambet pentru ca unul e mai frumos ca celalat si fiecare iti taie respiratia cand il privesti cu suflet si admiratie deplina.
 Am vrut sa zbor alaturi de Ea intr-un balon cu aer cald si sa simt in acel moment ca nu balonul ma ridica ci uitandu-ma in ochii ei, fericirea ma ridica pana sus la cerul albastru, bucata din care sunt facuti si ochii ei.


    Acum, nu mai vreau nimic si vreau decat sa fiu eroul ei.


 Am avut atatea vise implinite care mi-au venit ca rasplata a credintei mele in dorintele pe care le am. O sa-mi fac din acest gand o dorinta si o sa fac lucrurile in asa masura incat visul implinit sa-mi fie multumirea ei ,, tu esti eroul meu !`` .

 In lumea asta plina de oameni rai si rautati, in aceste zile vulgare in care te simti ca-ntr-un continuu razboi, cel mai freamat gand este acel de salvare. Evadarea este pentru oamenii slabi. Salvarea este pentru cei care cred in ceva anume. Eu, astazi, acum, cred in iubire si cred ca Ea imi este salvarea.

 Cred in eroi si fapte eroice si toate astea nu in povesti fantastice, benzi desenate sau manuale de istorie.

 Cred in eroii in viata, cred in eroii cunoscuti personal de mine, cred intr-un singur erou : iubirea pentru ceea ce iubesti !


                   Pentru a mea eroina, cu drag si dragoste !

Comentarii

Postări populare