Drumul spre viata, drumul spre tine ...



          Niciodata nu mi-am dat seama ca stateam inaintea pasilor tai si cu cat inaintam in viata, distanta se tot micsora , timpul era tot mai scurt pana cand urcand acele trepte mi-ai aparut in zare .  

              


          Si nu erau trepte bine asezate in pamant treptele trecutului nostru, nu era granitul pur, erau doar fapte efemere in viata noastra, lucruri trecatoare si evenimente peste care am trecut separati, cu bune si cu rele cu gust amar sau amintiri placute, acele trepte pe care le-am pasit, nu se mai intorc si nu se vor mai intoarce niciodata, nu vom mai pasi niciodata pe ele.
          Regret fiecare pas facut in directia opusa pasilor tai si chiar daca am pasit in aceeasi directie, se pare ca nu am stiut desavarsirea destinatiei incat sa grabesc pasul spre fericire, spre viata, spre viata alaturi de tine.
          Si apoi mi-ai arat cum se cladeste un drum, cum fiecare treapta se aseaza cu incredere, cu credinta si cu un suflet bun si curat. Si drumul pe care paseai era drept si fiecare dala pe care paseai se aseza puternic in pamant pentru ca pasii tai sunt fermi iar directia lor e una singura : iubirea. 
  
          In viata, la fel ca in iubire, drumul pe care il parcurgi este la fel de important ca si atingerea destinatiei si realizarea obiectivelor propuse. In iubire, ,,scopul scuza mijloacele !``, nu este valabil. In iubire nu exista cai alaturate si nici pasi pe care sa-i faci gresit. Exista un singur drum si acel drum nu ti-l arata nimeni, acel drum nu este marcat si nici usor de strabatut. Acel drum se cladeste. Acel drum se incepe cu o fundatie solida, cu cele mai bune si durabile fapte si gesturi, cu cele mai curate si puternice maini , se construieste bucata cu bucata la fel ca si un puzzle infinit. 
         Drumul spre viata este al celui care-l construieste cu incredere si credinta , si nu de unul singur pentru ca singur nu ajungi la biruinta. 
         Sunt fericit ca am reusit  pana acum sa asezam impreuna 97 de bucati mari de piatra si sa incepem sa ne construim impreuna drumul pe care am hotarat  sa nu aiba capat. Sunt fericit ca stim sa contruim impreuna si ca am ales acelasi drum si aceeasi destinatie.

         
          
                                                p.s. Nu lucram niciunul in domeniul constructiilor . :)
         

          

Comentarii

  1. Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala. Te iubesc pentru ca esti totul meu. Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te iubesc pentru ca te iubesc si pentru toate motivele care m-au facut sa te iubesc asa cum nu am iubit niciodata.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare