F*ck iPhone



   Buna seara prieteni, cei care nu posedati si nu sunteti posedati de un biet iPhone.


Nu de multa vreme m-am intors din oras. Baiat mare fiind, am iesit in oras cu baietii la o bere :) ca asa se poarta, nu ?!

Restaurant Max Baia Mare. Lume multa adunata la un loc.Am ramas super socat cand am vazut cataaaaaa lume de tip tineret este adunata intr-un local, in ziua de Marti a saptamanii, ora 22 si ceva.

Si multi nu i-am vazut ascunsi prin fumul de tigara din local si harmalaia de acolo.

M-am asezat la masa impreuna cu prietenul meu Raul, masa care era deja ocupata deja de alti baietandrii , vecini de cartier cu acest Raul. Vai urasc, detest sa dau mana cu necunoscutii, sa ma prezint si sa le zambesc politicos, mai ales cand la masa is 7-8 maini ce trebuiesc salutate. Bine , politicos din fire o fac si de data asta, salut politicos si imi ocup locul in scaun. Comand o portie de cartofi Max si o bere fara alcool.


Vine duduia ospatarita cu comanda, ne punem si infulecam, mai schimbam 2-3 vorbe dupa care liniste. Mormant.

  Ignor tacerea, ma bucur de ea, profit si imi intorc capul spre LCD unde 22 de oameni fugeau dupa o chestie rotunda, cred ca este vorba de un sport numit fotbal din cate am inteles.

O sa va intrebati ,,bun si care-i faza !`` . Poi e, chiar ca e ,stiti  care ?

Ca tacerea aceea persista minute in sir si ghici ce ? Mesenii butonau aifoanele de le sarea ecranul, frecau toti sticla aceea si derulau nimicuri de pe feisbuc. Da se poate ? Minute, zeci de minute in sir , baieti si fete, fete si baieti isi frecau degetul pe al lor iPhone asa, ca se cuvine nu ?

Parca era o adunare de pocaiti, o secta, secta Max sau secta iPhone. M-am uitat si la alte mese si la alti tineri. Aceleasi preocupari aceleasi kkt-uri de telefoane labartate pe masa.

Chiar bha nu mai sunt subiecte de dicutat intre tineri, nu mai sunt de dat sfaturi, recomandari altele decat cele de pe Facebook ? Nu mai sunt alte placeri si frumuseti in aceasta viata ?

Ma miram ca in aceeasi masura ,,butonau`` telefoanele baietii cat si fetele. OMG . Recunosc ca ies foarte rar si mai ales in crasme de genul mai sus amintita .

 Io altul sohan nu mai ies seara in timpul saptamanii , in locuri intunecate si pline de fum, cu tineri frustrati si preocupati doar de un telefon si de pozele cu panarame de pe FB.

         SA VA FIE CLAR !

Comentarii

Postări populare