Recenzii la chestii ! ( oameni, locuri, fericire)



               
         Na ca m-am apucat iar de scris, pam pam !


       M-am gandit sa ma reapuc de vechea mea pasiunea din dorinta de-a va impartasi ceea ce traiesc zi de zi, lucruri interesante, deobicei de suflet, lucruri in care poate va regasiti si voi, poate le traiti si voi dar le scrieti in gand sau le tineti in voi pana o sa explodati intr-o buna zi !

    Sa intram direct in pita !


      Exista in Baia Mare, un loc de suflet si altul decat o biserica sau orice altceva sfant, un loc in care sa-ti dregi sufletul, sa faci exercitii de respiratie si sa dormi pe tine bucurandu-te de linistea si farmecul acelui loc.

     Oare ce sa fie, oare ce sa fie.... e o cafenea ! Nooo, mare lucru o sa ziceti, dar stati asa ca nu e chiar asa !

     Singurul, dar singurul lucru comun cu celelalte cafenele, nu o sa va vina sa credeti, este ca se serveste cafea ! Da stiu, nici eu nu as fii crezut :)

    Acesta cafenea, are ceva special, bine are multe lucruri speciale, dar sa le luam pe rand.

    In primul rand, locatia este foarte de vis asa, un loc preferat de mine, strada George Cosbuc. O strada verde, umbrita si foarte linistita. O strada care daca o bati la pas, nu ai cum sa nu ramai cu ceva placut,  e strada de care o sa-ti amintesti mereu  si mereu o sa-ti aduca putina liniste in suflet.



    Cafeneaua deserveste clientii atat in spatiu inchis cat si pe terasa improvizata de-a lungul trotoarului umbrit. Este un loc superb, atat de superb incat daca strabati acest loc din masina, nu ai cum sa nu intorci capul iar daca esti pe jos si nu te opresti la un mic popas, deci nu ai cum, ceva iti lipseste in interior, sau pur si simplu nu intelegi frumosul locului.

     Recunosc, nu am multe vizite la activ dar toate cate au fost mi-au lasat o amintire frumoasa si un pic de liniste in suflet si gandire.

     Recent i-am facut o vizita si m-am bucurat pe deplin. Si cum nu era suficient farmecul acelui loc, ca semn de recunostinta din partea lui, am fost intampinat de o servire ireprosabila si de o persoana draga care se potriveste de minune acestui peisaj.

     Se zice ca ,,omul sfinteste locul ``, si ma asteptam ca acest om drag sa vina cu un smoc de busuioc si un vas de apa sfanta si sa ma sfinteasca, dar nu a fost asa. Nu am fost sfintit, in schimb am fost intampinat cu un zambet, fie el de complezenta, a fost un zambet  cald si primitor. Un zambet linistitor care sa aduca un plus de valoare acelui loc.

    Daca nu esti bautor de cafea si amator de cafenele , poti doar  sa te asezi la masa si sa astepti acel zambet, dupa care tot poti sa ceri nota de plata ca deja ai fost servit, deja ai ramas cu ceva bun, esti castigat.

    ,,Viata este prea scurta pentru o cafea proasta !``, dar si pentru un local prost ales si un personal care isi face doar meseria si atat.

   Ma voi intoarce cu drag in acest loc, de fiecare data, si chiar daca nu o sa am timp de un scurt ragaz, m-as intoarce doar sa salut acea fata minunata care stie si intelege ca un loc frumos fara oameni frumosi si deschisi, nu este un loc complet.

    Deobicei acolo ,, trag pe dreapta``, cand am foarte mult de lucru si merg putin sa imi incarc bateriile ca uneori parca sunt hibrid, functionez si pe baterii. Acum voi merge si cand o sa vreau sa schimb energia negativa acumulata de la atatea rautati si chestii reci ale oamenilor din jurul meu, o voi alunga cu un zambet frumos si un salut cald de bun venit.

    Am atatea motive sa ma reintorc in acel loc, cu drag, de fiecare data, atatea motive pentru care scriu acum si as scrie multe  ,dar las cuvintele sa zboare in aer si nu pe hartie, sa ajunga acolo unde trebuie.

    Sper sa gasiti si voi acel loc, sa va bucurati de el la fel de mult, sa apreciati si sa multumiti in primul rand .

   p.s. Daca ajungeti acolo si stati pe terasa, sa nu va apucati sa numarati masinile care trec pe sosea sau sa va uitati direct la ele ca o sa ametiti :)


   
                                                            O zi buna, cu drag voua, si tie iti doresc !


 



Comentarii

Postări populare