Vineeeeee * * * * * *


Iarna !

Iuhuuuuu,imi zic. In fiecare dimineata ma ridic din pat si fug pe balcon unde-mi astept marea iubire. De data asta eu sunt Julietta si Romeo este fulgul de nea,mult asteptat de mine.

Incepe sa-si faca aparitia,se simte in aerul respirat,in bruma de pe campul din fata mea,in masinile inghetate de pe trotuar. Sincer,ma trezesc dimineata foarte greu si cand ma trezesc sunt parca lost in space si nu-mi dau seama cateodata daca am deschis geamul de la balcon sau frigiderul. Nu ca as avea eu in frigider masini inghetate sau campii brumate dar imaginea este aceeasi.

Deci bun,vineeeeeee iarna.

Pareri de rau pentru cei care nu iubesc acest anotimp,poate ca si eu daca as sta la campie nu m-as bucura acum de iarna dar...aveti si voi un Mos Craciun,un brad impodobit,un fulg de nea ce se topeste pe obrazul vostru,o imagine minunata cand vedeti fulgi mari de zapada ce pica din cer,bucurii exista.

p.s sa va imbracati gros,si sa va dati placile cu ceara,incepe fiesta :) deci YEHHHHHH !

Comentarii

  1. Pana sa ma bucur de un vinut fiert aromat cu scortisoara ...bun e tulburelul! :))
    Toamna mai stai,fa-i in ciuda lui Matei :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare