Visele devin realitate . . .


De obicei nu crezi pana nu vezi cu ochii tai daca se poate....
Ca visele devin realitate,
Cand visele devin realitate,
O sa vezi cu ochii tai daca se poate...

Si se poate, va zic eu !

  Am doua vise mari, marete pentru mine. Deobicei visele mele devin realitate si cam tot ce imi propun, visez, dupa care traiesc in timp real . Dar, niciodata nu mi s-a mai intamplat sa traiesc doua vise simultan. Le simt, se apropie cu pasi repezi, cu aceeasi intentisate, paralele parca. Si sunt la fel de importante pentru mine.

Primul vis incepe sa se contureze, simtindu-i prezenta in fiecare dimineata si la fiecare apus de soare. Acest vis imi da o senzantie opusa celui de-al doilea vis.

Al doilea vis se apropie, il simt, si o sa-l traiesc in luna Noiembrie, in prima decada. Stiti voi ,e o mare sarbatoare, sau cel putin una importanta, sarbatoare care mereu vesteste ceva si anume ca visele pot sa devina realitate, si trebuiesc traite.

Daca un vis e rece si unul fierbinte,daca unul se repeta anual si altul o sa fie prezent in fiecare zi din viata mea....cine stie. Oricum,va tin la curent.

Noapte buna, oriunde te-ai afla.

Comentarii

Postări populare