Oda ...fulgilor de nea.


Hey,care esti acolo de-mi opresti zapada sa cada ?

Dar va rooog,nu va opuneti,frigurosilor frigurosi ! Promit sa va dau din caldura mea,fizica sau casnica,sa va fac cinste fiecaruia c-o dusca de Rom,numai nu opriti zapada sa cada.

Bine, pe pitzi le inteleg ca sunt impotriva zapezii,doar cum si-or mai etala ele buricul si putina carne macra asa lasata lasciv peste cureaua lor de piele de crocodil de musama,sunt intelegator cu cei care au inca anvelope de vara,cu cei fara adapost,sau lipsa de gigacalorii in calorifere.

Dar cu noi,cu noi restul cum ramane ? Ha ? Cu noi cei care ne uitam pe furis la cate un desen animat din copilaria noastra Disney, desen animat cu iarna,cu Pluto,cu beautiful Christmas Tree,cei care ne lipim nasul de geam si suflam aburind geamul, cand fulgi mari de nea cad din cer dansand un splendid Vals Vienez,cand pe furis luam o mana buna de zapada si insetati o topim in gura si ne bucuram de mirosul si gustul ei.

Zapada,plina de amintiri frumoase,de iubiri copilaresti,de minunate cadouri si fum dens din cosul caselor.

Atatea amintiri ne leaga de iarna,e anotimpul in care intinerim si redevenim copiii de odinioara. E anotimpul in care ne este permis sa ne comportam copilareste si sa simtim ce simt acum copiii in sufletul lor cand se uita spre cer si le calde un fulg de nea pe nasuc.

Ma leaga atat de multe de Iarna si ...atat va cer,lasati deoparte grija frigului ,ca fulgii de nea sa va umple inimile de fericire. Atat va cer,atat imi doresc in acest anotimp.

p.s. Si stiu ca ea o sa vina,e unica mea iubire care nu ma tradat niciodata,care mi-a fost mereu fidela si care mi-a oferit atat de multe bucurii. Voua la fel,doar nu va dati seama.


Let it snow,let it snow,let it snow.

Comentarii

Postări populare