De groaza ...

       

                       
           Io nu mai pot  in halu` asta !


     Ora 08:30 ,scarbici ! Zi frumoasa,insorita ,buna-dispozitie,radio guerrilla,mocacino... pana aici alles gutes !

 Nu bine ma asez la birou incep telefoanele sa zbarnaie (una bucata celular de firma,una bucata telefon personal si ultima bucata de telefon fix`at de birou.

 No` suna-suna,nu-i stress,daca suna merge treaba,dar....  Dar ce-mi aud in receptor..OMFG.

clientii:

                    -al0,reprezentanta Skoda Octavia ? 

               -buna,mi-au sosit piesele ?

            -v-am sunat pe mobil(la07:30) si n-ati raspuns !

        -mi` gata masina ?

    -alo,is domnu` cu Skoda ... 

- nho,am vorbit la porsche si nu mi-o trimis inca actele...


io:

-Buna ziua,suntem dealer-ul Skoda ....

  -Care piese,cine sunteti ? 

      -ma scuzati,programul meu incepe la ora 08:30

           -ma scuzati,dar despre ce masina este vorba ?

                  - care domn si care numar de inmatriculare are Skoda dvs. ?

                            -nu va suparati,cred ca ati vorbit cu un alt coleg...

   Cum poti sa ai o zi frumoasa de munca ? 
   Cum sa incepi o conversatie fara sa te prezinti ?
   Cum sa ai ditamai masina de 20000 euroi si sa nu stii sa folosesti un telefon ? 

De unde atata incultura,josnicie,dispret pentru cultura,prost-gust si non-amabilitate ? 

 Huuuooooooooooooooo bai  ! Ce naiba se intampla,asa v-ati pus voi in plan sa  faceti ziua grea unui stimabil servitor in scopul vostru nobil pe care il urmariti cu atata viclenie ? 

  Clientul nostru,stapanul nostru ! Dar nu e si stapanul bunului simt! 


Si maine o luam de la capat,aceeasi inculti,aceleasi intrebari stupide,aceeasi oameni de neinteles...

                                                                        Cu bine,

 

Comentarii

Postări populare