Puzzle

  Dedicat puzzle-ului !

   Jocul de puzzle reprezinta constructia unei imagini bi sau trimidensionale formata din mai multe piese de forma si culoare diferita care se pot intercala. 

 Numarul pieselor variaza intre 3 si cateva mii de piese. Nu de mult timp tocmai am inceput sa mesteresc un puzzle de 1000 de piese, imagine care reprezinta Egiptul Antic. 

Un puzzle dificil cu multe piese asemanatoare, multe care se potriveau si totusi nu erau din acel loc . Imaginea puzzle-ului a fost dificila prin pastelul culorilor si asezarea elementelor principale din imagine( 2 oameni,2 stalpi,1 perdea,1 piedestal si 1 tron la care se adauga si imaginea de fundal). Pentru un puzzle de 1000 de piese ,timpul de asamblare este de cca. 3 luni. Eu l-am terminat in 2 luni cu chiu cu vai. 

Vai ce stari iti confera acest joc: nervi, transpiratie, zambete de bucurie, pumni in masa... Iti trebuie pe langa timp si spatiu si multa ingeniozitate, logică, perspicacitate si perseverență. Pe bune nu e simplu dar in acelasi timp acest joc e si foarte util. Daca nu iti cunosti temperamentul si calitatiile, cand construiesti puzzle-ul parca te construiesti pe tine.

 Fiecare piesa reprezinta o calitate sau un defect a personalitatii tale.

Acest joc mi-a spus despre mine :

      -cata rabdare am si cu cat calm sunt inzestrat 
      -spiritul organizatoric, cum sa grupez cele 1000 de piese incat sa le asamblez dupa o logica 
      -logica, mi-am verificat daca imi functioneaza logica si daca este valabila logica mea in acest joc 

A fost o provocare pentru mine, am vrut sa renunt intr-un moment. Parca nu erau toate piesele, parca nu erau din acel joc. Cumplit. 

Finalul a fost satisfacator. Pe deplin multumit si cu atata mandrie l-am privit finalizat !

 Sunt mici secrete in realizarea unui puzzle si o anumita logica. Daca o respecti nu e nevoie sa-ti smulgi parul din cap. La sfarsit, fiecare piesa, pe dosul ei  i-am aplicat o picatura de lipici si am facut un frumos tablou care acum sta triumfator pe perete. Va spun ca odata facut un puzzle de 1000 de piese, nu-l mai strici nici sa mori. 

 Urmatorul puzzle : 13200 de piese ,dimensiuni : 3,6 x 5 m . 

PIESA DE REZISTENTA.

Este  un puzzle cu peste 13200 piese(13224 mai exact). O reproductie perfecta a unei capodopere italiene si anume Crearea Omului.

Cine mai doreste cine mai pofteste sa participe la aceste puzzle ?

Comentarii

  1. Amazing wt ? Astept sa incepem impreuna urmatorul puzzle ? Daca-l incepem impreuna asa trebuie sa-l si terminam. Timp aprox. de executie 3 ani si 4 luni :) Te inhami la asa ceva ? :) Curaaaaj.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare