Ce se intampla doctore ?

Buna,din nou !

Dupa cunoscuta emisiune matinala PRO TV-ista ,,Ce se intampla doctore ? `` am revenit in meandrele e-culturii scrise,cu acest subiect de medicina generala.

 Va scriu si voua,o sa vorbesc si cu miss Cuzino ,realizatoarea emisiunii,despre ,,boala`` mea si simptomele ei. Nu va speriati nu sunt pe moarte,din contra,renasc,intineresc,ma revigorez de fiecare data cand aceasta boala isi face simtita prezenta. 

 Atasat va transmit una din dovezile clare de manifestare a bolii. Priviti.... Ieri am revizuit conturile de pe net,deschise cu sau fara un scop anume si am ajuns la Farmerama. Un joc minunat de care poti sa te folosesti si poti sa-l faci util in a-i transmite mesaje de dragoste idilei tale. 

Am remodelat parcelele de pamant in forma de inima si initialele numelui persoanei atat de dragi mie. Nu ma intrebati de la ce vine T.G. ca nu va spun,daca v-as spune  trebuie sa va impusc ! 

Si uite ce frumoasa-i viata cand iubesti,cand gradinaresti iubire , cand plantezi speranta si culegi roadele iubirii tale!

 Spor.....

Comentarii

Postări populare