Draga scrisoare !



       ...scrisa si neexpediata !

 ,,EI ! ``

   Iti vorbesc tie, pentru ca te-am umplut de ganduri.

 Da , stiu ca ti-am pus pe ,,umeri`` o mare responsabilitate, stiu ca esti responsabila de a purta toata dragostea mea  spre perechea sufletului meu si mai stiu ca niciodata nu-mi vei rastalmaci gandurile, nu te vei indoii de ele .

 Iti multumesc ca m-ai ascultat, ca ai avut rabdare cu mine. Iti multumesc ca mi-ai fost aproape atunci cand nu ma impacam decat cu mine insumi si cu doar cu tine puteam sa comunic. Imi cer scuze daca te-am ranit cand repetat te scriam apasat cu  din suflet gandul  ,,Te iubesc `` si iarta-ma ca uneori te mai scaldam in lacrimi calde, poate de emotie, poate de intensitatea clipei si a gandurilor ce le impartaseam cu tine, poate din lipsa Ei .
.

,,TIE !``

 Am inceput scrisoarea de care iti povesteam, cum orice om isi incepe viata cu prima bataie a inimii sale. Am gasit o coala alba de hartie, un pix si am inceput sa construiesc cu ajutorul lor o noua viata, o viata  alaturi de tine. Cu fiecare coala scrisa , am trait o zi din viata noastra impreuna.

  E un sentiment frumos sa vezi cu cata pofta gandurile manate de inima ta indragostita iti curg prin degete, si incep sa scrie necontenit, necenzurate, fara nici o piedica.

Sunt clipe in care incepi sa crezi ca si daca ai fii orb poti sa iti asterni sufletul pe hartie. Si nu pentru ca nu poti vedea, ci pentru ca atat ti-e de mare dorinta ca gandurile tale sa ajunga la persoana iubita incat ai tendinta sa faci din sufletul tau o scrisoare si sa o expediezi in mare graba persoanei iubita pentru fericirea ei.

Incep sa mi se termine foile, incep sa imi tremure degetele si sa ma usture de oboseala, dar simt ca acum nimeni si nimic nu poate sa ma opreasca. Simt ca nimic nu e mai frumos in aceasta lume decat sa parcurgi drumul spre fericire. Fericirea este in fiecare gest pe care-l faci pentru ati castiga iubirea pentru  ca nimic nu se obtine fara munca si sacrificiu. Iubirea insasi iti ofera gustul ei sublim de fiecare data cand te daruiesti total acestui sentiment.

Toate astea m-au facut sa-ti scriu aceste randuri tie .

 Scrisoarea-i purtatoare de sentimente sufletesti. Scriindu-ti aceste ganduri , o parte din sufletul meu mi-a ramas acolo. Si o sa-ti daruiesc tie ce am mai bun si mai pretios in viata. Nu e usor sa scrii o scrisoare persoanei iubite. Sunt atatea emotii acolo, esti cuprins de frica, simti fiori reci prin corp, te gandesti de ce stai si scrii ce simti si nu esti langa Ea sa-i dovedesti asta. Esti cuprins de panica sa vezi ca tu poti sa pasesti si totusi stai pe loc si scrii, doar scrii. Imi cer iertare pentru asta. Stim amandoi ca deocamdata doar atat se poate si mai stim ca intr-o  buna zi , gandurile noastre o sa-si deschida aripile si o sa zboare sa-i multumeasca celui care ne-a ajutat, celui care ne-a ales sa fim impreuna.

Scrisoarea-i o zi din viata mea dedicata tie. Scrisoarea-i un fragment din fericirea noastra impreuna.

 Stiu ca esti nerabdatoare sa o citesti si stiu ca dupa ce o sa citesti cele 39 de pagini (scrise pana acum ) o sa stii ce urmeaza in viata noastra pentru ca sunt pagini din prezentul si viitorul nostru impreuna.

 O tin mereu aproape de mine. De fiecare data cand ma simt singur imi impart singuratatea cu ea, de fiecare data cand mi-e dor de tine i-am scris ei despre tine. Acesta scrisoare o sa insemne mult pentru noi. Aceasta scrisoare ascunde o poveste. O poveste de viata a doi iubiti care-si traiesc iubirea conditionata de distanta, de agitatia aceste lumi tot mai neclare, mai neinteleasa.

 Multe lucruri nu ne ajuta sa ne stim mai aproape unul de celalat, chiar multe ne impiedica, ne-ar indeparta tot mai tare.

 Singurul ajutor il gasesc in aceasta scrisoare pentru ca foile nu se inchid fara sa fie scrise, nu imi refuza sentimentele, nu imi rastoarna cuvintele in fel si chip incat sa para totul in zadar.

 Scrisoarea-i un sfetnic bun. E ca o sugativa care-ti absoarbe gandurile si te intelege ca sufletul ti-e plin de
iubire neimpartasita si iti promite ca intr-o buna zi  o sa-ti poarte iubirea spre aleasa inimii tale. Amin.

Stiu ca acum te-am facut curioasa dar crede-ma ca nu e nimic scris din ce sa nu stii despre mine, despre ce simt pentru tine. Nimic nu e neadevar, nimic nu e sters sau modificat din ziua in care am inceput sa-ti scriu primul rand.

Scrisoarea aceasta a devenit confidenta mea, e tare ascultatoare si intelegatoare. Cred ca e si mirata in acelasi timp. Nu stie de ce e incarcata cu aceasta poveste si nu-ti incarc tie inima cu toate aceste ganduri.

I-am amintit ca o cheama scrisoare si asta e rolul ei, sa poarte sufletul iubitilor catre iubitele lor. Cred ca se poate si viceversa. Vom vedea.

Cam atat aici, ma intorc la pasta si hartie , ma intorc la tine cu fiecare rand scris. Drumul catre tine e lung, daca insir toate randurile pe care le-am scris sunt convins ca o sa formeze  drumul spre tine si ca ultimul rand o sa ajunga pana la sufletul tau si o sa ma duca la usa ta. Si stiu ca ma astepti.

 Cum unii construiesc drumuri de beton ce dainuie in timp, asa eu construiesc un drum solid spre tine format din randurile scrisorii mele.

Cum unii construiesc poduri inalte care ocolesc obstacole , asa construiesc prin cuvintele mele  un pod spre inima ta pentru a ocoli neputinta de-a iubii pe cineva cu superficialitate.




Sunt dedicat drumului spre tine si il urmez cu staruinta inspre realizarea fericirii noastre impreuna.

.










                                                                                           







Comentarii

Postări populare