In amintirea ta


                   In amintirea Ta 
            


                In amintirea ta iti scriu pe gene, 
                Cand lacrimi curg si plang alene
                De dorul tau respir poeme
                Si-mpart cu tine-o epopee .

                Sunt fapte mici, regrete eterne
                Sunt nemuriri defapt, sunt efemere
                Doar Tu ramai mereu in emisfere
                Purtata-ades de sentimente.
                 
                Mi-e dor de tine, recunosc,
                Si-ti scriu aceste randuri si ma-ntorc 
                Mereu la tine, la noroc,
                Spre-o viata buna,  cu folos !

                Si trupu-mi plange de-al tau dor
                Inima-mi plange , dar cu foc
                Sa-mi mistui dorul in soroc
                Si sper sa fiu eu ,al tau sot.

                Si-n anotimpul care, curand te voi vedea
                Sa-mi poarte amintirea in umbra ta
                Iar tot ce-a fost intors, e vremea  sa se schimbe
                Lacrimi spuse in vis, doar fericire atunci ,as vrea sa fie.

                Mai e asa putin, ca timpul vrea sa vie,
                Sa se-mplineasca un vis, cred cu tarie
                Nimic ce-i rau de noi sa nu mai stie
                Doar in iubire sa traim, o vesnicie. 
    
                             
                                                                                                      Cu drag , 

                                                                                               Mr. Matei :)

             



             
             


             

Comentarii

Postări populare