Acolo unde esti...

     

         .... e si iubirea, aici unde sunt eu, e doar amintirea.



 Sunt clipele acelea in care stai in fata oglinzii, iti privesti propria persoana in ochi, stai nemiscat cateva minute, te uiti la tine cel din oglinda ca la o alta persoana si te intrebi cine esti de fapt, te studiezi.

 A fost diferit de celelalte ori. Folosesc de multe ori acesta tehnica. E o provocare. Sunt clipele in care trupul e imaginea din oglinda si ochii tai ramani legati de sufletul celui care sta in fata oglinzii. Va recomand sa va cunoasti si altfel decat in poze !

De data asta am vazut altceva decat deobicei. De data asta oglinda nu si-a facut datoria, nu am reusit sa ma privesc. De data asta cele doua entitati nu s-au despartit.

Ma intreb unde mi-a plecat sufletul, unde mi-s toate visele si sperantele. Unde sunt eu ?!


De cateva zile aceste ganduri ma freamata. Nu ma mai regasesc in nimic din jurul meu, in oamenii de langa mine. De cateva zile simt o libertate si libertatea aceasta nu e pentru mine, nu mi-o doresc.

Ma simt liber de patimile iubirii, acum e pace in  mintea si  inima mea.

Am scris mult despre ochii larg inchisi, despre zambete, despre cele doua sentimente: frumusetea iubirii impartasite si durerea pierderii ei.

Acum e bine. E liniste, e libertate, dar  nu asta imi cere sufletul , acest stapan al meu. Nu asta mi-e libertatea.
Libertatea mi-e atunci cand ma daruiesc Ei, cand  ma transpun in acea persoana si ofer tot, cand ma dedic doar Ei. Privindu-ma azi in oglinda, am vazut acel gol, acel gol care obisnuia sa poarte cu el tot timpul pe ,,celalalt`` adica pe tine.

Mi-e dor de tine si sper sa stii asta.





Comentarii

Postări populare