O adiere





              Buna seara.

Anunt:

 Cei care doriti  sa va  lasati  semnatura pe acest blog, trebuie decat sa completati  un formular de contact si veti  primi accesul pentru o zi pe blog unde puteti sa va spuneti povestea sufletului, sa incarcati poze , videoclipuri, muzica si tot ce va trece prin cap , la fel cum i-a trecut unui soldat din 1924, adica un glont .

Ok, putem incepe ?

02.08.2013 , o zi frumoasa,  o zi memorabila, o zi care pare sa nu se mai termine, si bine face.

 Astazi, in atmosfera sufocanta din inca zilele de Vara ce nu-s trecute cu totul, am simtit pe chip o adiere. O adiere a unui zambet frumos ce colora linistea unei intalniri frumoase cu o persoana de care m-am indragostit la prima vedere, la primul zambet .

Nici nu am realizat frumosul adierii pana nu m-am oprit din vorbit, precum mi-e felul, mereu acceasi ,, moara stricata`` care macina si macina si iar macina, ca este grau sau nu este grau , ea macina.

 Cand intr-un sfarsit moara a ramas fara apa si s-a oprit, am inceput sa realizez unde sunt si cine este alaturi de mine.  Era ea, o fiinta atat de speciala si delicata. O fata timida, modesta, tacuta, dar care se exprima prin linistea ei, prin felul ei de-a fii.

 In tumultul unei zile de munca si a agitatiei ce ne inconjoara, o astfel de persoana e un dar de la Dumnezeu. E o terapie, este linistea naturii coborata in aglomeratia unui oras ce se zbuciuma intre saracie si agitatia nejunsurilor trupesti.

Cand intalniti astfel de persoane, faceti tot ce va sta in putinta si le tineti langa voi. Rasplatiti omul pentru tacerea lui, pentru linistea lui interioara pentru ca o astfel de calitate exprima cat 1000 de cuvinte care daca nu au o buna semnificatie se pot transforma doar in galagie.

Mereu mi-am dorit sa am grija in primul rand de sufletul meu, de credinta mea, de tot ce cred ca este bine pentru mine si cei din jurul meu.

Zambetele acestei persoane minunate sunt rare, dar pline cu bucurie.

Cuvintele Ei sunt incarcate de emotie si de adevar.

Linistea ei e fermecatoare, te scufunzi in ea, te pierzi.

Ador persoanele care stiu sa pastreze acea liniste cand interactioneaza cu alte persoane si darul lor de-a lasa ca interlocutorul lor sa vorbeasca si pentru ele. Este un mecanism intreg, care functioneaza bine si e de viitor.


Eu am avut privilegiu sa cunosc o astfel de persoana si sa ma bucur de Ea. I-am simtit ,,adierea`` o simt si acum.


Va las, vreau sa adorm repede, sa dorm repede, dis de dimineata ma asteapta o gura de aer proaspat , racoare si intalnirea cu linistea unui suflet frumos.


Somn usor.









Comentarii

Postări populare