L power, by (stim noi cine). Stage 3.



           Probabil ca baiat, ai intelege perfect titlul acestei postari, dar tare mi-ar fii mirarea sa cred ca citesti acest blog. Si nu, nu sunt misogin, insa stagiile pregatirii unui motor pentru cresterea puterii, stage 1, stage 2, si stage 3, sa fim seriosi, e treaba de barbat.

           M power, kit-ul de putere de la BMW, este unul din cele mai bune si tehnice kit-uri. Dar sa ne intoarcem la oile noastre, de fapt una singura.

          Mai departe de puterea unei masini, de performantele acesteia, lucru care si face o diferenta puternica intre ele, oamenii au puterea lor naturala care pe parcurs si-o dezvolta in functie de perseverenta si dorinta lor de a se diferentia de ceilalti. In multe cazuri, domeniul auto se aseamana cu cel uman, dar asta e alta mancare de peste.

        Asa cum ne plac masinile puternice cu multi cai putere, asa suntem atrasi de oamenii puternici. Barbati sau femei, in egala masura, puterea unui om, reiese prin atitudine si fermitate. Prin claritatea de a vedea lucrurile si de a anticipa ceva gresit sau ceva bun in viitorul lor. Puterea lor este rasunatoare. Te marcheaza gandirea lor. Cum, acelasi lucru, vazut de cineva mai puternic, in comparatie cu  cineva mai slab, este perceput in mod atat de diferit.

        Si sunt placuti oamenii puternici, e frumos sa te intalnesti cu puterea lor si sa o accepti. Sunt niste oameni dominanti, acapareaza tot. Si nu prin discursuri lungi sau  alambicate, ci printr-o gandire clara, inteleapta. Si nu, nu sunt zgarciti la cuvinte, ci spun in doua cuvinte cat altii intr-o postare intreaga. Exact ce fac eu acum, aici .

        Le-am cunoscut desavarsirea de multe ori si am mutit. Nu de spaima ci de admiratie. Nu stiu daca e ceva care poti sa dobandesti pe parcurs, eu zic ca e ceva nativ. Viata te caleste, te intareste, insa te face puternic sa rabzi, nu neaparat sa fii un bun atacant. Si bine-ar fii sa stai in defensiva cand te simti acaparat. E mai intelept asa, esti in siguranta.

      In ideologia mea, fiecare om trebuie sa isi cunoasca puterea si sa si-o accepte asa cum e ea. Nu, nu ne nastem egali, nu toti oamenii sunt la fel. Cine a zis asta sau cine crede asta, e un mare prost. Ne diferentiem puternic fata de ceilalti prin capacitatea de-a intelege ce se intampla cu noi si in jurul nostru. Nu va mirati de ce ala are si tu n-ai, de ce ala poate si tu nu poti. De ce, pentru ca nu suntem egali.

       Ea, e puternica, si puterea ei e sublima. Puterea amestecata cu multa inteligenta este un atuu de invidiat la un om. La o femeie, puterea o face extrem de atragatoare. Pe mine,ma excita asta la maxim. Ma rascoleste, ma rasuceste si ma da peste cap. Nu-s io de vina ca regizorul din 50 Shades of Grey, nu a inversat rolurile si in locul bogatasului sa puna o femeie puternica, frumoasa, dominanta. Iesea treaba buna, nu? Ce ziceti bajetii? V-o imaginati imbracata toata in latex, cu niste cizme cu tocuri ascutite, cu o banda groasa legata la gat, tinandu-va legati cu o lesa si dandu-va la fundulet cu un bici sau un plici? Bine, io m-as prapadi de ras, dar pe de alta parte, femeia puternica e cat se poate de excitanta.





    Si nu trebuie sa-i invidiezi puterea, nu trebuie sa i-o blamezi. Trebuie in primul rand sa o accepti si sa inveti ceva din asta.

   Tocmai am trecut printr-o disputa cu ea, mult mai puternica ca mine. M-a terminat, m-a lasat fara glas. Ho hoo, ba la ce va ganditi!  Din cuvinte scurte si concise. Si nu m-a bagat si m-a scos, mi-a explicat lucruri pe care eu nu le intelegeam, traite impreuna, din aceeasi poveste. Felul cum le-a gandit, felul cum mi le-a transmis, m-au lasat fara glas. Si chiar daca nu imi placea ce aud, era pura realitate.
 
   Poate ati participat si voi la o astfel de disputa, si v-ati simtit depasit. Si nu ati recunoscut asa-i? Ei ei , cotofani rai ce sunteti. Bine, ca si io am tacut ca porcu-n cucuruz si am inghitit in sec si mi-ai primit ,,ceaiul``. Si am invatat o lectie. Sa ascult, sa bag la bostan .

   Ca sfat si concluzie, tine-ti-va de oamenii puternici si luati in considerare punctul lor de vedere. Bine, am glumit, daca vreti sa fiti puternici, mergeti zilnic la sala, incercati o dieta sanatoasa si daca nu deveniti puternici, macar sanatosi iti fii.

     
         Uraa si la gara, Sanatate la tata lumea.
   

Comentarii

Postări populare