Atractie respingatoare


  Nu stiu daca are legatura cu fizica sau chimia,nu stiu ce stiinta mi-ar da raspunsul potrivit dar pentru mine atractia  nu inseamna neaparat puterea ta de convingere cu care vrei sa-mi spui ca tu esti atragatoare. 

 Prea putine lucruri ma atrag,prea putine persoane ma atrag,prea putine fapte,obiecte,evenimente ... 

  Greu imi trezesti atentia cu ceva care tie-ti pare  un lucru inedit. Imi pare rau daca nu rad la glumele tale. Imi pare rau daca nu ascult muzica ce mi-o trimiti si nici clipurile tale nu ma captiveaza.

 In ceea ce priveste persoana ta...ma lasa RECE. Ma lasa rece chiar daruinta ta de-a te simtii atragatoare ,stradania ta de-a parea interesanta,insistentele tale ma atrag ...NOT!

 Imi place faptul ca tu intelegi sau nu acest lucru,ca nu imi intelegi capriciile mele sau micile mele placeri care exista si pe mine ma fac fericit.

  Nu trebuie sa-mi oferi tu fericire,nu trebuie sa-mi donezi nimic. Fericirea mea exista,sunt inconjurat de Ea,Ea e pretutindeni.  Tu nu o vezi ,tu nu o simti,desii e atat de evidenta,atat intensa.Daca o privesti cu ochii mei, e ca o raza de soare printre norii cenusii.

Asa ca lasa-ma sa sper,lasa-ma sa visez si lasa-mi libertatea sa respect eu  ce ma atrage in viata asta si cine ma atrage spre fericire.

 Asa sa faci si tu . Care tu ? Nu stiu ,tu oarecare. Nu stiu exact ce-am vrut sa spun dar tu ai inteles foarte bine si stii care sunt  putinele  mele atractii.  

Chiar tu si tot ce creezi in jurul tau. 

p.s ..mi-e ff dor de tine !

Comentarii

Postări populare