,,Iei-Iele``

  

          E multe / multi  si fiecare-n rostul lor.

     Despre nu stiu ce sa povestesc astazi.

      Nu vreau sa vorbesc despre ceva sau cineva anume,ce indrug eu aici sunt pareri,simple parari,nu lovesc in nimeni si vorbele mele nu au destinatar.

Mi-am format cu mult mult timp in urma o fobie de-a studia omul in amanunt,om care intra sub lupa mea fara sa stie ca el se afla sub un microscop si este studiat fara sau cu voia lui.

O fac involuntar,vreau nu vreau,studiez omul,ceea ce arata el,ce spune,ce reprezinta pentru societate. Cum ar putea ajuta el in evolutia speciei umane sau a mediului in care traim. Fel de fel de oameni stau zilnic in fata mea,cu drag sunt invitati la discutii.  

Am intalnit oameni de valoare,oameni corecti,oameni statornici,oameni curati-minutiosi. Am intalnit si cealalata latura  a umanitatii despre care nu vreau sa vorbesc acum.

  Ce nu am intalnit la nici unul din ei a fost :) zambetul.  Vad oameni pe strada tot mai necajiti,mai stressati,mai dusi cu gandul la greul ce-l poarta povara zi de zi. Ma irita si-mi confera si mie o stare de tristete. Nu e firesc sa razi la o inmormantare stiu,dar stiu ca un zambet,un om fericit iti insufla din fericirea lui.


 Imi doresc sa vad cat mai multi oameni fericiti, imi doresc sa zambesc si sa fiu intampinat de zambete oriunde pasesc. As vrea sa schimbam salutul  conventional intr-unul mutual,tacit.   Doar un zambet. Are atatea semnificatii.

 Am intalnit cateva zambete astazi care mi-au schimbat complet ziua. Si uite ca inca mi-au ramas in memorie si a fost musai sa scriu despre asta sa nu uit nici eu ca trebuie fest zambit,fara doar si poate. 

  Mie imi place sa zambesc cu sufletul. Atunci cand sufletu-mi zambeste,radiez fericire,ochii imi stralucesc,zambetul e cocotat de urechea stanga si cea dreapta si nimic nu-mi poate schimba pe moment acea stare.  Savurez fericirea si ma hranesc cu ea.  .

As vrea sa ma hranesc cu zambete si fericire,sa ma acopar cu ele si sa am rezerve pentru 7 vieti. As vrea sa ma mut in tara in care  P.I.B pe zambete e cel mai ridicat.

Imi doresc sa imbratisez pe toata lumea cu un zambet si ei sa-mi simta zambetul ca pe-o imbratisare.

 Spune-mi cum si cat de tare zambesti sa-ti spun cine esti :)
 

 
 
 

Comentarii

Postări populare