,,Copilul pur ``



             Liniste ! ....shhh,ascultati linistea.



 Zgomot,agitatie,tensiune,nervi,graba,caldura,timp scurt,termene,facturi,piese...STOP.

          S-a asternut linistea.

   N-a incetat din viata omenirea, viata nu a incetat, dar cineva s-a asezat in fata mea, cineva care a acoperit toata galagia cu linistea, calmul si puritatea sa.

 Puritatea unui om este  un cumul de calitati, calitati naturale care nu pot fi copiate sau insusite daca ele nu-ti sunt native. Precum un diamant brut care slefuit isi capata stralucirea, sufletul unui om este pur prin calitatiile cu care imbratiseaza oamenii din jurul sau .

 Simplitatea, naturaletea, amabilitatea, calmul, zambetul deschis , sunt calitatiile cele mai de pret ale unui om . Putini oameni le detin, putin oameni isi pun in valoare aceste calitati, atat de importante in a-si exprima personalitatea.

Aceste  persoane  cu cumul de calitati pure acapareaza totul, schimba totul in jur si lasa in urma lor o ,,carte de vizita`` care nu se pierde niciodata.

  Am avut ocazia sa cunosc o astfel de persoana, persoana la care puritatea sa a format o aura in jurul ei , o aura care linistea locul, linistea omul din jurul sau.

 In lumea asta cu oameni tot mai rai , Copilul Pur , parca e venit din alta galaxie, parca este un medicament care vindeca alte suflete , obosite de agitatia cotidiana.

 Paradoxal, conform naturii mele profesionale, cunosc multi  si diferiti oameni , insa prea putini insa care prezenta lor sa-mi spuna ,,wow ce tare , imi doresc sa revina``

  Sunt convins ca aceste calitati sunt eterne, ca nimeni si nimic nu le pot schimba. Sunt haina cu care imbraca omul care le dobandeste, sunt mana dreapta cu care saluta , sunt cartea de vizita care ti-o lasa la plecare. Persoana care te pune pe ganduri ...oare sunt sau de ce nu sunt si eu asa.

  Apropiatii mei ma  stiu ca un veritabil ,ciudat om !`` ,intr-adevar sunt ciudat,tacut,irascibil,narcisist,nu gust glumele proaste ,nu suport ipocrizia si atitudinea masculina dobandita in cartiere sau la o bere, dar in fata  sufletului pur sunt eu,adevaratul Matei. Zambesc,radiez fericire,sunt calm,sociabil si stralucesc .


                                      O plecaciune,o reverenta Ei ...Adela Madiar ,and many more .


Comentarii

Postări populare