1001 ganduri, si-as mai avea.


  
      Nedreptatiti suntem uneori, de multe ori,  si toate gandurile bune se zbat intre viata si moarte, intre nastere si renastere pentru toti cei care incearca din rasputeri sa creeze in jurul lor o aura de bine , de dragoste pentru semenii lor.

 Cat de greu poate fii in vremurile noastre sa fii bun si sa nu-ti fie oranduita intentia asa cum e ea nascuta din sufletul tau, asa cum ai daruit-o cu mult pret persoanei dragi tie.

 Intr-o lume nefireasca un gest firesc este privit cam oaches pentru aceste vremuri si nimeni sau nimic nu mai reprezinta un motiv destul de bine intemeiat ca sa fii bun cu cei din jurul tau. Si daca greseala isi cere scuzele de prisos, un gand bun isi cere de la sine explicatii si mii de motivari pana sa fie acceptat si luat ca atare.

 Traim intr-o lume nebuna nebuna nebuna ! Ceva se intampla cu existenta noastra, ceva se pregateste si ceea ce asternem si pregatim ca intampinare schimbarii astei lumi este decat acel rau care pluteste in jurul nostru,care curge siroaie in calea noastra oriunde ne-am afla , oriunde am alege sa fim , oricine am intalni.






 Am ajuns sa-mi fie frica sa fiu bun, am ajuns sa-mi fie frica sa zambesc, am ajuns sa-mi fie teama sa sper la o imbratisare si un gand bun. Ma simt vinovat pentru toate astea. Cum mi-am permis asa ceva... !

 As vrea sa fiu nepasator cu toti si cu toate din jurul meu. Urate vremuri mi-am ales sa traiesc si imi dau seama ca nu sunt singurul cu acesta neliniste sufleteasca.

 S-a scris istorie in vremuri trecute prin fapte eroice, prin oameni bravi, prin lucruri  marete. Istoria acum o scriem in fiecare zi , fiecare dintre noi, prin: fiecare cuvant, fiecare gest, fiecare gand, fiecare fapta. Si ce fapte si ce ganduri ?

 As evada acum din lumea asta, dar nu vreau sa fug de oameni nu vreau sa fug de nimic din creatia Lui Dumnezeu. Vreau sa fug doar de suflete goale, de rautate.


 Imi doresc sa nu mai fiu privat de ganduri bune, as vrea sa primesc consimtamantul liber a celor apropiati mie sa ma bucur de ei si ei de mine in egala masura.

 Nu mi-am propus sa schimb lumea in aceasta seara, vreau doar sa-mi descarc sufletul si sa mi-l plang aici. Am pus o lacrima in fiecare gand si-un gand bun la fiecare virgula din text. Stiu sigur ca postarea v-a avea ecou si mesajul v-a sta in gandul vostru, oameni minunati.


    E doar un gand,restul o mie sunt doar de bine si pentru tine!

Comentarii

  1. mda ai dreptate dar stii... dak o sa stai sa-ti plangi de mila cine mai face fapte eroice?? fruntea sus si fi tare! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare