Colecția Reușite Românești





 
   ``Reusitele,, nereusite marca Romania au reusit si astazi sa ma scoata din pepeni si sa-mi dea un motiv in plus sa-mi deschid ochii spre noi orizonturi, mai occidentale, mai reusite.

 De data asta ,,reusita`` poarta numele Petrom sau Logan. E cam acelasi lucru, iti insipra aceeasi ,,incredere``.

 O buna ex-prietena de-a mea imi spunea sa nu port pica tarii acesteia ci celor care o locuiesc.

 Pe buna dreptate astazi am avut parte de o nereusita conceputa de o minte romaneasca si toti cei care dau gres in tara asta va spun, parol, nu ei sunt romani adevarati, sunt doar acei oameni care nu-si iubesc tara, care traiesc in ea dar inima le este straina, straina  de : ratiune, iubire, gandire.




 Prostia suna cam asa :

,,In cadrul Promotiei se vor acorda 65 de premii, constand in autoturisme marca Dacia Logan Access in valoare comerciala minima de: 21,482 lei (fara TVA) fiecare.
Participantul  trebuie să achizitioneze carburant in valoare minima de 50 LEI (valoare cu TVA inclus), in perioada 16 Septembrie 2013 – 15 Decembrie 2013 primind de la personalul din statie 1 talon de participare la tragerea la sorti saptamanala, pentru orice tranzactie ce depaseste valoarea minima de 50 de lei, indiferent de valoarea finala de pe bonul fiscal.
Dupa completarea datelor, participantul depune talonul in urna prezenta in statia de distributie carburanti participanta la promotie ce va fi marcata cu denumirea promotiei „Castiga o Dacia Logan pe zi” si este destinata colectarii taloanelor participante. Participantul va depune talonul in urna din statia de distributie carburanti in care s-a efectuat achizitia, in aceeasi zi cu data bonului fiscal.
Perioada de desfasurare a Promotiei Petrom: 16 Septembrie 2013 – 15 decembrie 2013``


 Lasand la o parte faptul ca nu sunt amator de promotii si constient ca in spatele oricareia se afla doar o chestie de marketing, de promovare a unui produs, de atragere clienti si formare baze de date cu caracter personal, de imagine si nu de castig propriu al unui client am intampinat cu dezinteres aceasta campanie.

 Astazi insa, am fost chiar dezamagit de organizarea campaniei si impactul ei asupra clientului.

 Se vede urma de comunism in aceasta campanie, se vede urma de om care a realizat transhumanta de la tara la oras. Se vede urma de ,,strategie de marketing`` copiata sau conceputa de un om cu nule cunostinte in vanzari.

Am si argumente:

- tricouri albastre cu marimea XXL, imprimate cu titlul promotiei, purtate de lucratorii de pe platforma sau casierie, tricouri labartate, purtate stramb peste geci sau pulovere,tricouri care arata ca niste carpe aruncate pe niste angajati care parca devin roboti sau sclavi ai aceste campanii

- nimeni nu s-a gandit sa puna o masuta pentru completarea taloanelor, sa amenajeze un spatiu special si comod pentru completarea lor.

 Ce m-a deranjat personal este ca omul isi lasa masina langa pompa de benzina si sta cca 10 minute pana achita si completeaza talonul. Sa va zic de ce ? Sunt oameni care stau prost cu vederea sau cu scrisul, sunt oameni care manuiesc greu o unealta de scris. Se formeaza coloana la pompe, se sta minute bune sa alimentezi. E proasta organizare, e proasta educatie, e lipsa de minte in promotia asta.

 Stiu ca prinde bine celor amatori de castiguri de ocazie dar va spun ca oficial nu am gasit o lista a celor care au castigat un Logan pana acum.

 Eram grabit foarte si cele 10 minute pierdute la pompa m-au facut sa strig tare in benzinarie la un nepriceput al completarii talonului si la casierita care mi-a intins un talon pt completare.

 La cate necazuri si probleme sunt in tara asta , inca unul imi mai lipsea ,,Dacia Logan``.

 Nu stiu ce sugestie sa va dau ! Bicicleta.. e timp urat,mijloacele de transport in comun ... civilizatie zero.

Cred ca de maine o sa circul cu metroul, da asta am sa fac ! :)



Comentarii

Postări populare