Ti-am promis



    

               Ti-am promis




         C-o sa-ti pomenesc zambetul mereu
         Ca-n veci o sa-mi fie dor de el,
         De ochii tai, nici nu mai vorbesc
         Sunt doua astre a sufletului meu.

         Mereu ma-ntampini, la fel de calduros,
         Mereu zambesti, si sper ca-i cu folos,
         Nici azi nu stiu cum sa-ti multumesc,
         Nici maini n-oi stii, dar voi veni...

         Nu trece-o zi far` sa te vad deloc,
         Te vad in tot, in tot ce-i cu noroc,
         Te vad zambind, si-acum, de-ar fii sa mint
         Sa nu-mi dai mie zile de-acum sa te mai simt.

         Inchei aici, si-asa am spus destule,
         Ai inteles ideea, sunt vorbe dulci si fapte nule,
         Vroiam sa stii ca ma gandesc cu drag la tine,
         Cat voi putea intr-una te-oi tine-n minte, langa mine.
         

                                           Dedicatiune .....



                                    

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare