Pot sa traiesc fara tine


Stiu ca pot sa traiesc fara tine.


 Am invatat acest lucru in fiecare clipa cand nu te-am mai simtit la fel de aproape de mine. Se pare ca viata exista si in lipsa ta si curge la fel de firesc ca inainte sa apari tu in ea.

  Nu de asta mi-e frica. Nu asta ma face sa ma tem de ceea ce nu mai vad in viitor.

  Stiu ca nu vreau sa traiesc fara tine, chiar daca pot. Asta imi anuleaza ratiunea, logica si fapta: neputinta de a renunta la ceea ce esti in mintea mea.

  Ma doare, insa, ca stiu ca tu nu doar ca poti fi fara mine, dar iti si doresti asta.

  Asadar, ce pot sa fac in fata unei astfel de dezmembrari: eu sa pot, dar sa nu vreau, tu sa poti si sa si vrei?!

  Si am ascultat ceea ce mi-a soptit inima: un nefericit stiu, in mod sigur, ca NU VREAU sa tin alaturi de mine.

  Esti libera sa pleci, daca asta simti cu adevarat. Cantareste foarte bine, insa, pentru ca eu nu primesc inapoi ceea ce m-a ucis odata.

                                             by MSZ.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare