Si-asa-mi vine cateodata ....







  • sa imbratisez o persoana foarte draga mie pe care de fiecare data cand o vad ii zambesc larg si mereu imi raspunde cu acelasi zambet si ma intreaba asa dulce ,, de ce zambesti ?``

  • sa stau mereu langa prieteni buni, langa oameni faini, oameni langa care ,,stirile de la ora 5`` nu exista, langa care toate lamentarile despre lipsuri  si greutati nu-si au rostul. 
  • ca in fiecare dimineata sa-mi selectez din lista telefonica toti oamenii dragi de acolo si sa le transmit un calduros ,,Buna dimineata`` si una mie bucati de imbratisari si ganduri bune si toate astea fara interpretari ciudate din partea lor :)
  • sa fiu mereu asa cum sunt si imi doresc sa fiu dar sa nu fiu scanat si super scanat din toate unghiurile si sa citesc pe buzele oamenilor ,,mama ce ciudat i asta !`` 
  • sa fac multe lucruri bune pentru oamenii buni, sa ajut, sa ma implic, sa fac mici cadouri sufletesti
  • sa tac, sa nu vorbesc cu nimeni, sa nu raspund la telefoane si mesaje, sa ma deranjeze doar linistea din casa si sa ma scufund intr-o lectura placuta sau un vis frumos
  • sa o ard  prin discoteci, sa-mi savurez portia de Jakie Wakie cu Red Bulli si sa ma simt high and dance
  • sa ies seara cu prietenii si sa luam cina impreuna, fie la un local select sau o crasma, e tot-una.
  • sa stau lipit de calculator si sa ascult muzica preferata, sa caut muzica ce ma incanta si sa descopar mereu o piesa frumoasa pe care nu o mai auzisem de multa vreme
  • sa ma gandesc la ea si la cele 8 luni trecute in lipsa ei
  • sa-mi sun frizerita (Daliana)pentru programare si daca nu-mi raspunde sa-i dau sms ,, e timpul sa fiu tuns`` si in timp ce ma tunde sa spunem bancuri si banculete si sa radem de toti si de toate
  • sa iau liniarul din suportul de pe birou si sa cant ,,The Script-This Is Love`` si sa ma invart prin casa.


   ....si cel mai des imi vine sa ma gandesc si sa ma bucur de tine !

   



    




 

Comentarii

  1. daa, tu tot timpul razi si zambesti si dak te supara ceva tu zambesti continuu! tot timpu sti sa binedispui pe cei din jur!!
    partea aia cu ciudatul...te-ai gandit ca cei din jurul tau sunt ciudati? p.s. chiar sunt ciudati ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de persoana care ma asculta cand povestesc despre nemultumirile mele si daca ma asculti chiar tu, e normal sa zambesc fara oprire . Partea cu ciudatul...se imparte asa: putin ciudat, ciudat si foarte ciudat :)

      Ștergere
  2. Dar totusi? De ce zambesti ? :) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E singura bucurie care mi-a mai ramas. Pentru ce zambesc, pentru cine zambesc ? Pentru cel care ma face sa zambesc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare