Hey hey, sa vina cineva sa ma rapeasca !



  Astazi am avut o dorinta cat se poate de ciudata. Vroiam sa fiu rapit de extraterestri.

  Stateam la birou, cu barbia sprijinita de tocul geamului, cu nasul lipit de geam si privirea spre cer si... nu, nu ma bucuram de albastrul cerului. De data asta vroiam altceva.

 Vroiam sa vad o farfurie zburatoare ca straluceste in soare si tot invartindu-se in sensul acelor de ceasornic sa coboare in curte si sa vina sa ma ia.




  Ma tot uitam in curte, nu prea erau masini si dupa calculele mele, un OZN chiar putea sa aterizeze cu usurinta ca era spatiu suficient. Si nu orice OZN imi doream. Vroiam sa fie gri sidef si cu multe luminite pe el si neaparat cu usi glisante care cand se deschid ies aburi din ele. Imi imaginam ca gicanticul blid de metal sa stea pe trei picioare de sustinere destul de inalte si din partea lui inferioara sa se deschida o turela si apoi o scara rulanta sa se desfasoare pana in fata biroului.



 
 Apoi sa coboare un El si-o Ea extraterestri si sa ma invite la ei in nava. Le pregatisem cate o cafea Lavaza Blue Point si vroiam sa-i invit sa ia loc dar nu mai aveam rabdare si preferam sa tot merg cu ei.

 Nu-mi doream decat o mini-excursie prin Univers, asa de sfarsit de saptamana lucratoare, de inceput de weekend. Nimic altceva.

 Nu visam sa vina televiziunea locala, nu vroiam sa fie mediatizat evenimentul . Imi urmaream doar scopul. Era prea multa monotonie in jurul meu,  si-un timp atat de frumos afara. Vroiam adrenalina, sa simt ca vad lumea de sus, ca vad Terra cat o minge de golf, sa vad ca pamantul e rotund ca eu nu cred asta nici acum.

 Am tot asteptat pana la ora 17, ramasesem doar eu la birou, fara sa pice nimic ciudat din cer.

 Apoi m-am gandit ca as vrea mai bine sa fiu deasupra unui fluviu plin cu crocodili si eu traversandu-l pe o sarma, in echilibru. Vedeam cu sar crocodilii in sus sa ma ciupeasca de fund dar eu faceam jonglerii pe sarma si fentam efectiv crocodilul ca in Mario 2...jocul.

 Acum e seara, am aceeasi stare de monotonie. Sunt ne-rapit si ne-mancat de crocodili, ce trista viata .

 Sper sa supravietuiesc si in conditiile astea fara sa patesc nimic grav.

 Daca stiti vre-un OZN prin zona, va rog sa-l trimiteti sa ma ia.



         

 






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare