Primavaratica



     
       Frumosa-i raza a primaverii vietii,
       Frumosu-i gandul ce inima-mi desparte,
       In mii de flori pe creanga inflorita
       Invaluit in lacrimi ce uda ghioceii.


       Sunt toate semne clare, vestita primavara,
       Tu chiar nu crezi, dar vreau sa-i dai crezare,
       De-o fii sa judec stramb vestita nou schimbare,
       Sa faci parte din ea, a inimii strigare ...


       Invaluita-n raze si plina de culoare,
       Si zambetul tau fin ce-l porti cu tine agale,
       Esti plina de frumos, nu esti o oarecare,
       A sufletului dar, ce-l incalzesti, ca pe o floare.


       Tu daruiesti speranta si mii de bucurii,
       Si schimbi umila-mi viata, si-a zecilor de mii,
       De flori frumoase, divine, parfumate
       Si cerul larg  albastru cu tine prinde viata.

     
       Doar glasul tau rasuna, e ca un larg ecou,
       Iti simt si-acum surasul si tot ce-i mai frumos,
       In viata mea acuma, sa stii ca-ti apartine
       Craiasa a primaverii, si-a razelor de soare.


       In zi de sarbatoare, sa te astept cu drag,
       Sa ne vestim iubirea si tot ce ne-a ramas,
       Sa bucuram parintii, cu dulciuri si iubire
       Cu dragoste in suflet in loc de patimire.


       Esti ghiocelul vietii, esti primavara mea,
       Esti raza si speranta, esti soare-n viata mea,
       Emani multa caldura si sentimente pline,
       Desavarsita-ti viata, frumoasa-i ca o stea.

       Vestesc cu bucurie si drag eu al tau dor,
       Astern laude marete, visez si simt ca zbor,
       Cand ma gandesc la tine, totu-i naucitor,
       Ce sentiment frumos, al dragostei vis calator.


       Sa vina primavara, si tu in viata mea,
       Sa rasadim iubire, pe zecile campii,
       Caci mai apoi rasare, in suflet bucurii
       Florile primaverii prin noi sa vie vii.


       
                             Cu mult mult drag, in asteptarea ta.
       
       
       
   

Comentarii

Postări populare