Acolo unde esti doar Tu ...



  Nu sunt singur atunci cand sunt singur, aproape niciodata n-am fost asa !


 Mereu ai salasluit in mintea mea. Ai fost cu mine mereu, am fost oricand si peste tot alaturi de tine, am fost doi, noi doi si chiar daca nu te-am tinut de mana, chiar daca ei nu ne-au vazut impreuna, noi am fost, nedespartiti mereu.

 Captiva inimii mele esti si-a tot ce-mi apartine si-ti acopera sufletul si inima ta si le fereste de negura zilelor nefericite din viata noastra.

 Sunt atat de puternice aceste sentimente, atat de reale si hranitoare incat uneori nu as vrea sa le schimb cu altele reale.

  Viata nu-i un Rai, stiu asta, dar in gandul meu tu esti Rai-ul sufletului meu, alaturi de tine gasesc tot ce vreau. Esti acolo si-mi desenezi zambetul pe chip, esti acolo si ma imbratisezi cu putere, esti acolo si-mi incalzesti trupul si parca tu-i dai si viata si hrana. N-as vrea sa fii reala pentru ca aici oamenii sunt rai, viata aici e nedreapta si stiu ca nu ai fii inteleasa si apreciata asa cum esti in inima mea.

 Imi doresc sa nu te simti captiva ci sa te simti adorata si apreciata. Imi doresc sa nu incerci sa evadezi niciodata. Nu eu te tin inchisa in inima mea ci dragostea mea pentru tine. Intelege ca iti ispasesti pedeapsa pentru ca noi suntem sau nu suntem impreuna. Intelege doar ce mult insemni pentru mine si cat de importanta esti. Intelege ca mi-am cladit viata cu dragostea ta si tot dragostea ta ma tine in viata.



 M-ai lasa fara tine ? Da stiu, nici eu nu te-as scoate din gand...
                 











Comentarii

Postări populare