Gânduri curate


                      

                   Doar Ţie


    De-ar fii să mă destram, in zeci de amitiri şi fapte,
    Şi toate despre noi şi toate spuse-n şoaptă,
    Cu lacrimi ce zâmbesc şi-ncremenesc pe faţă,
    Pe chipul tău curat, şi mângaiat de soartă.
    N-aş vrea să mă opresc din a-mi trăi placerea.
    Ce-o am în suflet, atunci când îţi citesc puterea.

 
    Să-ţi simt întotdeauna dorul şi dis-de-dimineaţa...
    Să-ţi luminez odorul, să-mi iau cu tine zborul,
    Aş săruta pământul de fericire plină, şi iubire.
    Să vin mereu la tine cu chipul aurit de soare,
    Şi să  sărut pământul plin de fericire,
    Să încolţesc la pragul tău, în floare.




    Te strig în gând şi mă hrănesc cu al tău zâmbet,
    Îl simt fierbinte-n suflet şi înconjurat de vise,
    Trăiesc frumoasa-ţi viaţă şi vocea ta rasună
    Cuvintele tale magice, în capul meu rasună.
    Blândeţea vocii tale e linişte eternă,
    O mie de-ani într-una să nu opreşti cununa.


    De-ar fii să mă transform, în stele sau petale
    Ţi-aş fii potecă-n cale, şi-n fiecare noapte lună,
    Şi pictor de-aş mai fii, al zambetului mare,
    Aş vrea sa fiu chiar totul, şi bucium de rasună,
    Frumoasa melodie, de dor, de alintare,
    Şi toate pentru tine, pentru a ta purtare.


    Închei acum aicea, îmi iau ,,la revedere'' ,
    Îţi spun şi noapte bună, şi te sărut aievea,
    Frumoasă-i amintirea, frumosă-i aprecierea,
    Despre un om curat ca tine, cu suflet pur şi sfânt.
    Şi o să-L rog pe Doamne, în veci sa nu te ia.


       
                                          
   



Comentarii

Postări populare