Buchet de ganduri si amintiri




   Acel gand frumos ce-i despre Ea, ma invaluie si azi si nu-mi da pace, e ca un drog care metamorfozeaza din amintiri frumoase in deznadejdea ca Ea nu v-a fii niciodata a mea.

   Constient de aceasta neputinta continuam sa visez, sa sper si fiecare zambet al ei si fiecare vorba, parfumul ei si gesturile ei, toate-mi umpleau inima de fericire si imi hraneau sufletul.

   O simteam mereu aproape de mine si eu de ea, simteam ca fericirea-i reciproca si nu lasam sa treaca nicio zi fara sa o revad si sa ma conving inca si inca odata ca exista un vis frumos intruchipat in femeie, in femeia pe care o visam de asa mult timp si nu stiam cum arata, nu-mi imaginam ca ea exista, ca are corp uman, ca Dumnezeu i-a insuflat viata.

  In jurul meu era atata lume care placea acesta fiinta minunata si sper si imi doresc  din suflet sa fii placut oamenilor din aceleasi motive ca ale mele. Suntem nascuti sa fim minunati si speciali, suntem nascuti sa placem celor de langa noi si sa fim apreciati. O facem fiecare in felul nostru. Si daca incercam de multe ori sa fim ceea ce nu suntem, sa dam impresia ca suntem mai buni decat putem sa fim, aceasta fiinta minunata nu si-a dorit niciodata asta.

  Mereu si-a dorit sa fie doar Ea, si chiar s-a impotrivit laudelor si simpatiilor necunoscutilor care au avut ocazia sa-i simta desavarsirea.

  Fiecare gest al ei ti-l daruia din sufletul ei cald, fiecare zambet iti imbratisa corpul inghetat de vreme si-i simteai imbratisarea pana in maduva oaselor.

  Scriu acest gand si inspir adanc parfumul ei care-mi persista in nari, in gand, in suflet. Scriu si inchid ochii, continui sa scriu gandindu-ma la zambetul ei si scriu. Sunt acele clipe in care mi se taie respiratia, cand inima incepe sa-mi bata si sunt fara puls. Sunt acele clipe cand in trupul meu traieste fiinta ei, cand ea imi pulseaza sangele prin vene si-mi oxigeneaza trupul.  Acest sentiment e un drog pentru mine, e un sentiment atat de placut incat nici un mentalist nu poate sa-l reproduca, sa-l trucheze. E ceva feeric.

 Sunt cuprins de sentimentul unui orb care cu ochii fizici vede doar o fiinta umana si totusi vazundu-i aura doar vizual ramai doar un orb pe acest pamant si in fata ei. Lumea adevarata este cea data de vederea adevarata, cea a ochilor minţii. Asta-i cea mai frumoasa lume! E mai frumoasa decat cea vazuta cu ochii, caci e minunat de colorata si, dupa aceste culori, poţi sa cunosti mult mai bine si semenii si pe orice om minunat pe acest pamant.

 Scriu despre Ea, si ma bucur ca am aceasta ocazie sa-mi impartasesc sentimentele cu mine insumi. E ca o multumire pentru tot ce mi-a dat sa cunosc, pentru tot ce mi-a oferit de-a lungul vremii.

 Este un suflet deschis si se deschide usor oamenilor fara sa se gandeasca o clipa ca acestia ar intelege-o gresit si poate chiar ar rani-o . O face pentru ca asa simte, pentru ca in spatele acelui zambet deschis se ascunde un suflet bland si cald si prin fiecare zambet isi rupe o bucatica din el si imparte tuturor. Este bucata de paine ce o primim in fiecare zi sfanta de Duminica de dupa slujba.

 E minunat sa o privesti si ochii ei... Privirea ei parca e facuta sa nu fie privita de orice om si daca esti cu ganduri murdare  si esti un om cu caracter slab sa pleci privirea in fata ei pentru ca acea privire nu este pentru oricine si simt ca daca esti murdar in suflet, privirea ei te va arde adanc si-ti vei purta cicatricea tot restul vietii.

 Mi-ar fii placut sa-i spun toate astea atunci cand trebuia sa-i spun dar nu intelegeam aceste lucruri atunci. Nu pot sa-i spun aceste lucruri nici acum pentru ca nu am acest drept dar sper ca ea  sa le simta, sa simta ca-i scriu aceste ganduri si ma gandesc la ea. As fii vrut s-o pretuiesc mai mult decat ca un strain, sa-i fiu mai aproape decat ai sunt acum, sa-i spun in fiecare minunt cat e de minunata.
 
 Nu ma intrebati cine este aceasta persoana pentru ca fiecare cunosteti si aveti in jurul vostru asemenea persoane. Bucurati-va de ele si le laudati mereu pentru ceea ce sunt si ce inseamna pantru noi si sunt convins ca la randul lor vor face la fel .



                                          Cu drag si dragoste ...
      
   
 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare