Oameni



  Ma intreb mereu daca sunt pregatit de o schimbare.

 Nestiind bine ce inseamna sau ce reprezinta in viata mea o schimbare majora, daca am nevoie sau chiar trebuie sa o fac, ca asa trebuie, ma confrunt zi de zi cu mii de ganduri si intrebari.

 Am realizat ca nu am ajuns inca la performanta de-a face diferenta intre lucruri importante sau neimportante, lucruri care merita sau nu sa-mi ocupe timpul in zilele din viata mea. Pentru mine totul e important. Fiecare om are importanta lui in viata mea, fiecare zambet, gest, obiect, amintire, vis, dorinta isi are locul sau bine-meritat in viata mea. Tot ce vad, ce simt, ce ating, ce traiesc, are o importanta desavarsita in viata mea.

 Nu stiu sa fac diferenta intre oameni, nu stiu sa fac diferenta intre faptele lor. Ma bucur de fiecare dintre ei si ele pentru ca atata timp cat le traiesc alaturi de ei inseamna ca Dumnezeu mi-a mai daruit o zi de viata pe acest pamant si inca o sansa sa-I multumesc pentru acest fapt. N-am fost ranit niciodata de oameni rai si fapte rele, am fost ranit de lipsa lor si lipsa gesturilor lor.



 Am invatat ca in fiecare om exista o sclipire, ca fiecare om este o stea pe cerul pustiit de noapte si fiecare om este o raza de soare ce-mi incalzeste sufletul rece al anotimpului in care-i respir gradele lipsa din termometre.

 Fara sa contracarez gandurile spuse pana acum, intr-adevar sunt oameni minunati peste masura, oameni frumosi si minunati, oameni ,,faini`` cum imi place sa-i numesc eu, slava lor. Nu stiu daca as vrea sa fiu ei sau ca si ei. Nu stiu daca as vrea sa fiu mai minunat decat ei sau mai putin minunat. Imi ajunge sa stiu ca am avut ocazia sa-i cunosc si sa ma bucur sa stiu ca am acest har sa pot sa simt asta pentru omul cu care interactionez.
 

 Imi plac oamenii simpli care se comporta si vorbesc simplu. Imi plac gesturile simple si naturale. Imi place apropierea dintre oameni si intelegerea intre ei. Imi plac zambetele oamenilor si bucuria de-a se revedea.

 Da stiu, par banalitati dar eu prin asta traiesc si asa imi hranesc sufletul. As vrea sa am forte supra-naturale, sa pot sa  daruiesc fiecaruia dintre ei o viata asa cum si-o doreste, sa le daruiesc ceea ce-si doresc cel mai mult de la viata. Mie mi-ar ajunge fericirea lor, ar insemna totul pentru mine.

 Am intalnit multe persoane care sunt deosebit de selective in a-si petrece viata in compania fiecarui om ce-i iese in cale pe drept motiv ca ,, nu-si ocupa timpul pretios cu orice om```

 Nu blamez insa comentez. Cum reuseste cineva sa-si dea seama cine merita sau nu sa-ti ocupe viata si sa-i dai importanta ? Daca nu-i patrunzi sufletul acelui om , cum iti dai seama de frumusetea lui interioara ?

 Pentru toti oamenii care mi-au gresit si le-am gresit, imi asum intreaga vina, pentru toti oamenii care mi-au daruit ceva bun sau le-am daruit macar un zambet le dedic tot meritul lor.

 Si atunci ma intreb, cine trebuie sa se schimbe ? Ma intreb atunci ce trebuie sa se schimbe in viata mea ?

 Doar cerul sa-mi ramana vesnic albastru si insorit, doar noaptea sa-mi fie luminata de stele, si zilele toate sa le traiesc prin zambete si fericire, prin Voi, oameni minunati si iar si iar si zi de zi prin tine , pufosenie de urs Barbie ;)) !


                           ,,Noapte buna, oriunde v-ati afla !``


                         
 




Comentarii

Postări populare