Ciocolata amara


  Sunt clipe in care ciocolata e nelipsita din viata mea si daca e sa-mi aleg o ciocolata, prefer Milka sau Kinder, simpla cu lapte.

  Astazi a fost o exceptie si din nefericite conjuncturi am servit o portie de ciocolata amara de data asta si nu mi-a placut, inca-i simt gustul amar in suflet.
 
  Raftul era plin de ciocolata si din neatentie am luat ciocolata ,,nepotrivita``. Imi facea cu ochiul, imi zambea si parca ma indemna sa o iau cu mine si sa-i simt gustul sublim. Cunosteam produsul bine si credeam ca am luat ciocolata potrivita ca mai apoi sa-mi dau seama de greaseala dupa gustul ce mi-a ramas in minte.

 Poate nu am eu gusturi in materie de ciocolata, poate nu a fost momentul potrivit sa iau acea ciocolata desii mi-o doream din suflet. Vroiam sa ma ascund intr-un colt uitat de lume sa fiu doar eu si cu ea si sa ne bucuram impreuna de gustul revigorant de cacao fina amestecata cu lapte din munti, sau din vaca de la munte mai bine zis, ca muntii nu dau lapte.  In fine.






 Mi-e dor de ciocolata dulce, mi-e pofta de mor ! Acum as vrea sa ma bucur de ea dar nu stiu unde sa o gasesc. Nu mai vreau ciocolata amara si daca cineva adora acest gust de ciocolata cred ca ceva nu e in regula cu acea persoana :).


 ....ti-as scrie ceva dar nu stiu ce. Mi-e dor de tine !



                                                        p.s :)


Comentarii

  1. Da, are rolul ei in viata dar nu si cand iti doresti si ai nevoie de acel dulce al ciocolatei sau al oricarui eveniment ,,dulce`` in viata ta ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare