The bridge



   Puntea acestei lumi sunt oamenii.   
  



 Nu stiu sigur daca am inteles exact ce anume leaga un om de celalat, care e secretul unei relatii reusite. Fie ea o relatie de iubire sau prietenie, trebuie sa existe un substrat care sa pastreze relatia frumoasa si sa dainuie in timp la fel de frumos in toate zilele existentei sale.

              Puntea dintre oameni e sufletul lor.

 Exista o reteta a succesului, o lege nescrisa, sunt reguli controversate pentru acest subiect atat de fragil si uneori deranjant pentru cei care sunt implicati intr-o relatie, reteta pe care nu am gasit-o inca si nimeni nu a fost destul de explicit cu asta.

              Puntea sufletului sunt faptele noastre.
                     
 Mi-e plin gandul de exemple negative, de oameni care s-au ridicat la un inalt rang profesional sau financiar, oameni care au rupt puntea existentei lor cu cei cu  o situatie modesta pe plan financiar dar cu o imensa bogatie sufleteasca, si imi pare nefiresc acest lucru. Am nenumarate exemple de cupluri, de casnicii care au pasit fericiti impreuna, au trecut puntea tinandu-se de mana si dupa scurt timp faptele lor au distrus puntea fericirii si totul s-a destramat.

              Noi suntem puntea existentei noastre.

Daca am lua-o de la zero, ce trebuie sa oferim aproapelui nostru pentru ai castiga simpatia, increderea, prietenia ?

Cat de mult trebuie sa te darui, sa daruiesti, pentru a nu-ti fii considerata intentia vicleana ?

Cat de mult sau de putin trebuie sa apreciezi persoana careia vrei sa-i castigi simpatia, cat poti fii de natural si de amabil ?

Dupa cat timp poti fii sincer cu o persoana nou cunoscuta, dupa cat timp poti sa te destainui ei ?

Cat de natural poti fii , ce lucruri din viata ta expui, pana in ce punct iti povestesti trecutul, iti spui povestea vietii tale, iti spui visele si dorintele tale ?

 Am constatat ca nu exista o reteta, o lege, niste reguli...totul e natural si o relatie frumoasa se incheaga natural fara reguli. Daca cineva iti spune ca e prea repede sau prea mult, daca cineva iti spune ca e prea putin sau prea urat, daca cineva iti spune ceva ...lasa-l , nu e timp de lamentari si explicatii.

E foarte interesanta compatibilitatea unui cuplu fericit sau unui grup de prieteni care nu au sa-si reproseze nimic, decat sa-si duca veacul impreuna sa-si fie aproape la bine si la rau, la munca ori la distractie.


p.s. Nu stiu exact ce am vrut sa zic aici dar din toate ideile mele, luati ce-i bun, trageti voi concluzia,  fiti buni si uniti !
          
     

 ,, Nu mai fii suparata te rog !``   :(


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare