Who am I ?



  Nu, nu mi-am pierdut identitatea. Sau poate ca da !



 Poate gresesc, identitatea unui om este precum pielea unui cameleon, schimbatoare in functie de imprejurimi, de conjuncturi.

 De cate ori am primit cate un sfat ca de exemplu ,,lasa de la tine`` am simtit ca-mi pierd identitatea, ca tind sa fiu ce vor altii sa fiu doar de dragul de-a le fii pe plac. Nu, nu vreau asta! Vrea sa plac oamenilor prin ceea ce sunt, prin ceea ce fac, prin gandirea mea. Stiu ca gresesc de multe ori dar asta va da voua ocazia sa fiti mai buni decat mine si daca intr-adevar tinem unii la altii atunci ne prindem de mana si ne ridicam impreuna , ne perfectionam impreuna.




 Au fost momente cand trebuia sa fiu copilaros sa ma pun in ipostaza unui copil, au fost momente cand viata mi-a cerut o atitudine autoritara-ferma, sau de multe ori una parinteasca. De fiecare data am fost eu pentru ca m-am mulat situatiei de buna voie, pentru ca asa am simtit ca trebuie sa fiu in acel moment, fara sa-mi impuna cineva asta.

 Da, poate sunt incapatanat, Berbec sunt cu siguranta, dar tind sa cred ca stiu cine sunt. Imi pastrez cu tarie identitatea si personalitatea mea se imbunatateste si se schimba in functie de evenimentele din viata mea.

 Dr. Camelia Calauz, imi spunea ca am un complex de calitati si defecte pe care le amestec si nu le folosesc la momentul potrivit. Cert e ca nu mi-a spus cum se face, sau daca exista o formula pentru acesta problema.

 Nu mi-am propus sa fiu cineva anume, nu ma intereseaza atat de mult numele cat ma intereseaza ceea ce pot face pentru cineva, pentru a schimba in frumos viata cuiva chiar daca a mea o pun pe plan secund.

 Identitatea mea s-a conturat de fiecare data cand cineva m-a apreciat sau m-a pocit. Identitatea mea o regasesc in fiecare zambet de multumire care-mi este adresat , sau fiecare repros intemeiat sau nu . Ma simt de multe ori neinteles sau inteles gresit si atunci ma doare cel mai mult. As vrea uneori sa fiu tot si toti, sa fiu toti oamenii si toate faptele lor.

 Daca ma intrebi cine sunt o sa-ti raspund cu siguranta ca sunt ceea ce vezi la mine prin ochii si sufletul tau. Nu sunt altcineva, nu am incercat niciodata sa fiu.

 N-as putea sa ma descriu. De exemplu acum: ascult muzica, schimb o vorba pe facebook, imi aranjez hainele in dulap, gatesc o tava de legume cu pui ce sfaraie in cuptor, citesc o documentatie tehnica de reparatie pentru un ATV, scriu acest post si am o mie de ganduri in minte. Nu inseamna ca sunt bucatar, nici blogger inrait, nici un super casnic. Sunt ceea ce trebuie sa fiu si fac ceea ce trebuie sa fac pentru mine si identitatea mea vesnic schimbatoare.

 Oamenii din jurul meu isi doresc mereu sa fiu altcineva decat sunt, fiecare imi da un alt sfat si imi apreciaza o alta si alta calitate. Ador si ,,dusmanii`` mei sau cei care nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine pentru ca imi amintesc mereu defectele. Urasc sa arat cu degetul spre cineva sau cineva sa ma arate cu degetul. Spune multe despre acele persoane. Faptul ca nu sunt ca ele si ele ca mine nu ne da dreptul nimanui sa ne judecam.

 Cel ce judeca este mai prejos decat cel ce este judecat.

 Pana la urma nu am aflat cine sunt si poate nu voi afla niciodata. Nu o sa fiu cine vrei tu sa fiu dar cu siguranta o sa fac tot ce-mi sta in putinta sa fac tot ce te face pe tine fericita.





Comentarii

Postări populare